tandjes??

Mijn dochter is 7 en een halve maand en heeft een maand geleden haar eerste tandje gekregen. Volgens mijn herinnering is ze daar maar even wat huilerig om geweest. Nu is ze ineens erg hangerig, suffig, huilerig en slaapt slecht... Ik denk zelf dat het de tandjes zijn, omdat dat wel 'de tijd' is, zo vlak op het eerste tandje. Maar kan het zijn dat ze er nu dan zoveel meer last van heeft? Ik heb haar net met wat verhoging op bed gelegd en ze is echt heel anders dan anders. Ze heeft geen andere symptomen of zo, maar toch vind ik het moeilijk om te bepalen of dit nu de tandjes zijn (vooral omdat het eerste tandje vrijwel probleemloos doorkwam).
Ik heb haar wel wat druppels chamodent (homeopatisch) gegeven, maar ik zie nog niet echt verbetering.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Hebben jullie tips en/of ervaringen??
groetjes,
Karin.
 
Hallo Karin,

Ik herken dit wel een beetje. Mijn dochter is nu bijna 17 maand en krijgt op het moment hoektanden en kiezen. Ze is erg flauw, je kunt er niets mee. Het slapen wil juist nu goed lukken terwijl dat ook wel eens anders is geweest als ze tandjes kreeg. Ik geef voor het doorkomen van tanden/kiezen een homeopatisch iets dat heet similasan. Voor mijn gevoel helpt het haar wel. Veel succes ermee. De dochter van mijn vriendin wordt altijd ziek/verkouden als ze weer eens bezig is, en doet dan niets liever als de hele dag slapen.

 
dentinox is het idiale middel tegen doorkomende tanden, mijn dochter van 8 maanden heeft er ook erg last van, slaap slecht overdagsen snachts, weigert de flessen , huilt veel enz mij is toen gezegd dat ik dentinox moest halen dit verdooft het tandvlees en sins ik dit gebruik gaat het stukker beter. kan gewoon bij drogist kopen.
 
Terug
Bovenaan