tandjes

Mijn baby van 5 maanden kwijlt de hele dag door, hij poept de ene dag wel 3 a 4 keer, de andere dag niets of maar 1 keer. Ook bijt hij op alles wat hij maar te pakken krijgt. Kan het zijn dat er een tandje doorkomt? Hij huilt niet ofzo en er is ook niets te zien/voelen.
 
Wat ik zo lees komt er een tandje aan mijn dochtertje heeft die dingen ook allemaal als ze een tand krijgt. Ze heeft er nu zes. Hey kan al een maand ofzo bezig zijn voor je ziet dat er een tandje doorkomt. Wat je je kindje kunt geven is chamodent dit is homeopatish en kan geen kwaad. Daar worden ze vaak rustiger van. Veel succes!!!
 
Hoi, het komt mij bekend voor!! Mijn dochtertje heeft dat ook al een tijd. Iedereen zegt dat er een tand aankomt, maar er is nog niks in zicht! Ben benieuwd wanneer ze haar eerste tandje krijgt. Ze kwijlt al zeker vanaf 3 maanden. Maar voor de rest heeft ze niks dus ik ga ook niks geven. Groetjes!!
 
ja denk wel dat er een tandje komt. mijn dochter had dezelfde syptomen, en opeens zaten er 2 witte puntjes in de onderkaak. ze was toen nog maar net 5 mnd. het staat wel erg schattig. zij heeft ook totaal geen klachten gehad, alleen kwijlen.

spannend voor je...
groetjes Anna
 
Hallo,

bedankt voor de reacties, maar ik heb toch nog een vraag:
De eerste tandjes verschijnen toch meestal in het midden van de kaak?
Bij mijn zoon zit er wel al 2 maanden een stipje (lijkt ook een blaasje) op zijn onderkaak maar dan op de plaats waar een hoektand zou moeten komen.
 
Mijn dochtertje had ook een klein wit vlekje op die plek op haar tandvlees. Ben toen bij de tandarts geweest en die noemde het een glazuurpaaltje. Ja een rare naam. Misschien heeft je zoontje dat ook ook? Je kunt het aan de tandarts vragen. Hoop dat je hier wat aan hebt. Laat je nog weten wat het is? Groetjes
 
Terug
Bovenaan