tandjes

Hoi,

Mijn dochter is bijna 3 maanden en heeft erg last van haar mondje. Nu denk ik dat ze last heeft van tandjes (kwijlen, bijten op van alles wat je geeft en drukken op het tandvlees lijkt te verzachten) Nu vraag ik me alleen af of ik gek ben of dat een kindje van bijna 3 maanden ook echt al last kan hebben van tandjes. Hebben andere moeders hier ervaring mee??

Hoi,

Je hoort het wel eens hoor, dat kindjes van 3 maanden tandjes krijgen. Bij ons was het niet het geval. Ik dacht het ook omdat ze inderdaad vanaf 3 maanden alles in haar mond stopte, overal op zat te kauwen en veel kwijlde, maar bij ons kwam het eerste tandje pas met 9 maanden. Als je denkt dat je kindje er last van heeft, kun je Chamodent van vsm proberen. Het is homeopatisch en werkt bij ons heel goed.

groetjes,

Desiree

hoi
het zou best kunnen hoor mijn dochter van 2 kreeg der eerste pas met 10 mnd maar had er wel eerder last van maar mijn buur jongetje had zijn eerst al met 2 mnd mijn zoontje nu 11 weken kwijlt nu al heel erg en knauwd nu al heel erg op zijn vuistjes dus wie weet maar als hij net als ze zus is duurt het nog wel effe succes

het kan, sommige kinderen worden zelfd al geboren met een tandje! Ik heb het bij mijn dochter ook vaak gedacht, maar tot nu toe nog niets, ze is nu 8,5 maand. Het kan dus ook andere oorzaken hebben.

groetjes, Ellen

JAAAAAAAAAA dat kan!!!! Onze zoon had met drie maanden al twee tandjes!! Bij het CB zeiden ze dat het nog niet kon, maar twee dagen later braken de twee ondertandjes door. Hij is nu 5 maanden en deze week voelde ik weer twee tandjes doorkomen, maar nu aan de bovenkant. Van de ondertandjes heeft hij niet zo veel last gehad, wel veel kwijlen, maar nu de boventandjes doen hem vreselijk veel pijn. Echt zielig.....

Hoi,

Mijn zoontje had zijn eerste tandje toe hij 5 maanden was inmiddels is hij 1,5 jaar en heeft hij gisteren zijn 15e tandje gehad. Ook hij heeft er erge last van gehad zeker toen de kiesjes doorkwamen en wat al eerder is geschreven is chamodent van vsm goed. Ik gebruikte het voor hem. De laatste weken had  hij er ook last van maar ja wat wil je in 1 maand heeft hij 3 tandjes gekregen.

De ene is er snel mee en de andere doet er wat langer  . Ieder zijn eigen tempo.    

Groetjes Sandra mama van niels(1,5)

hoi,

vorige week schreef ik dat zijn 15e tandje doorkwam nu komt zijn 16 er alweer aan.
gaat echt snel in 1,5 maand ik geloof 4 tandjes, geen wonder dat ie beroerd was de laatste tijd.

Groetjes sandra mama van niels

Terug
Bovenaan