tandjes

A

Anoniem

Guest
Ik heb even een vraagje, wat helpt bij jullie kindjes het beste als de tandjes doorkomen en ze er last van hebben: dentinox of chamodent van vsm
Ik heb nu dentinox, maar het stinkt zo en je mag het ook niet langer dan 2weken gebruiken staat in de gebruiksaanwijzing, ik denk dat ik op chamodent over ga stappen, mijn zoontje heeft gelukkig nog niet veel last gehad, zowieso nog niet bij die eerste 2 tandjes toen hij 6 maanden was, hij is nu 7maanden en volgens mij komt er weer wat. Veel kwijlen en af en toen echt krijsen uit het niets om daarna gewoon weer vrolijk te zijn.

Ik heb bij beide kinderen dentinox gebruikt. Ik vind het niet stinken, en het smaakt een beetje zoetig.
Elke keer als ik denk dat ze last had, heb ik het gebruikt; dus dan een dag wel en dan weer niet. En nu ik het een paar dagen niet heb gebruikt, heb ik vanmorgen het eerste tandje ontdekt!!
Sil

Hoi,

Voor mijn dochtertje Bo gebruik ik Chamodent druppels en dat gaat prima. Ze heeft zonder al te veel problemen 7 tandjes door waarvan 5 in 1 maand... Als ze toch erg veel last had gaf ik haar voor de nacht een Vibercol zetpil. Dit is ook homeopatisch.

Suc6,
Nicole

Hoi,

Ik gebruik voor onze dochter Chamodent, en ik vind het goed werken. Bij de eerste 6 tandjes heeft ze bijna geen last gehad. Van de week heeft ze echt een rot nacht gehad, veel huilen en niet in slaap kunnen vallen, ik heb toen Chamodent gebruikt en een zetpilletje. Ze is daarna heerlijk in slaap gevallen en de volgende ochtend ontdekte ik 2 kiezen.

Suc6 Groetjes Max

Bedankt voor jullie reacties.Had nog 1 vraagje, over chamodent, moet je dat   ook op de tandjes wrijven, zodat het in speeksel word opgenomen, alvast bedankt.Succes ook met jullie kindjes en de tandjes.
groetjes

Hoi,

Tot 1 jaar is het 3 druppeltjes per keer, als het echt heel hevig is dan mag je geloof ik 3 druppels per uur. Maar ik heb het nooit elk uur gedaan, want ze viel dan in slaap en dan vond ik het zielig om d'r wakker te maken. Maar het staat allemaal ook goed beschreven  in de bijsluiter.

Groetjes Max

Terug
Bovenaan