tandjes?

Mijn dochter van 5 maanden (is wel 2 maanden te vroeg geboren) krijgt volgens mij tandjes. Ineens doet ze heel moeilijk met de flesvoeding! Drinkt minder huilt tijdens voeding en zit maar te trekken en te strekken. Het lijkt net of ze overeind wil gaan zitten. heel verveldend dus. Ze zit ook constant met haar handen in haar mond en kwijlt veel. zouden er nu tandjes doorkomen. En wat betreft de voeding ben ik bang dat ze zo niet genoeg binnen krijgt! heeft iemand ervaring of tips?
 
wij hadden dat ook een periode, maar ik denk gewoon dat ze de melk dan even zat zijn, gewoon even een fase, een week later ging het weer goed en drinken zoals vooheen!
 
Het kan idd de tandjes zijn dat gaat soms gepaard met oorpijn en door dat ze dan ligt te drinken staat er veel druk op en doet het pijn.

Maar net als hierboven staat kan het ook een periode zijn.

Succes
 
Ja, het kan maar het hoeft niet!

Mijn zoon heeft pas met 7,5 maand tandjes gekregen (toen ineens 4 tegelijk...) en begon ook met 3 maanden te kwijlen en te knabbelen.

Het is een kwestie van geduld.
 
Toevallig dat dit bericht er op staat...
Onze kleine (ruim 4 maanden) begint nu ook op eens te huilen als ie de fles krijgt. Uit eindelijk drinkt hij hem wel leeg maar van te voren wordt hij helemaal hysterisch. Ik hoop dat het iets tijdelijks is.......
 
Terug
Bovenaan