tandjes

Hallo allemaal,
Mijn zoontje van 7 maanden zn eerste 2 tandjes zijn binnen een week doorgekomen en begint er last van te krijgen. Ik geef hem een koude bijtring, laat m met zn fop spelen, heb druppeltjes gehaald, geef m mijn vinger als hij erom vraagt, koud drinken, lekker fris fruit,.. zie ik nog dingen over het hoofd?????

Daphne

Hoi Daphne,

Volgens mij doe je alles al om het hem zo aangenaam mogelijk te maken. Ze hebben er gewoon veel last van en bijten echt op alles. Onze dochter vindt het ook heerlijk om op de spijlen van de box te knabbelen en op het riempje in de kinderwagen. Dit mag ze van ons niet hoor, maarja in een onbewaakt ogenblik grijpt ze toch haar kans.
Gewoon lekker laten bijten. Bij ons op het cb zeiden ze dat je hen ook best een broodkorstje mocht geven om op te bijten.

Veel bijtplezier!
Groetjes Anne

Hallo,

Ik denk dat je idd al alles doet wat het iets kan verlichten. Maar ja het is toch iets waar ze door heen moeten. En wij kunnen het dan zo prettig mogelijk maken, maar het blijft vervelend. Mijn zoontje is nu 4,5 maanden en met 4 maanden kwamen de twee voorste tandjes door (beetje vroeg) Zover wij weten heeft hij er niet al teveel last van gehad. Wel idd een koude bijtring gegeven e.d. succes ermee.
Hier het bewijs;

Heb je druppeltjes van VSM?
Dan moet je eens Dentinox proberen. Hebben ze bij de drogist of apotheek. Je tipt hier het tandvlees mee aan. Het helpt super goed! Veel beter dan de spullen van VSM vind ik. Ik kreeg die tip van mijn moeder want dat deed ze al gebruiken toen wij klein waren.

Hallo,

Dentinox is echt super maar let op dat je er niet te veel op smeert het loopt nl. via het gehemelte en keel weg met als gevolg dat die ook gevoelloos kunnen worden ! Tip doe wat op een wattenstaafje en tip de plek aan waar de tandjes komen

Succes

Terug
Bovenaan