Tandjes

Hallo,

Mijn zoontje, nu iets ouder dan 4 maanden, krijgt tandjes. de dokter heeft dit ook bevestigd. Nu sliep hij 's nachts goed. Maar het is nu echt heel erg. Hij verliest elke keer zijn speentje en is heel onrustig. Zaterdag sliep hij wel goed en sliep hij van 23.00 tot 5.30. Maar daarna ook niet meer. Nu heeft hij overdag ook heel veel last van zijn mondje. Dat zie je. Maar hoelang kan dit duren? Het duurt nu al 3 weken lang. Je voelt trouwens wel bobbeltjes. Kan iemand mij dus vertellen hoelang dit allemaal kan duren!

Groetjes patricia en jordi
 
Hier duurt het ook al wéken. Hij is maar steeds op zoek naar harde dingen om op te bijten.
Heb je al Dentinox op de 'bobbeltjes' gesmeerd? Die druppeltjes lijken hier wel wat te helpen. Ik heb begrepen dat het iid wel een paar weken kan duren!

Succes!!
 
hoi
Mijn zoontje is nog geen 4mnd [bijna] maar ik voek in zn mondje ook iets scherps al een week of 2 maar verder lijkt het niet door te komen zou dit misschien komen doordat ze nog zo jong zijn? bij mijn oudste nml kwamen ze sneller door toen ik ze eenmaal kon voelen maar die was 7 mnd toen.
Hij kauwt inderdaad op van alles en nog wat het liefst hard op mijn vinger en s'nachts komt hij ook eerder voor een fles ik hoop dat het door de tanden komt.
Als ze eenmaal door zijn is al het leed geleden en gaan we op voor de volgende serie hahaha, we kunnen nog even vooruit.
Groeten en sterkte Patricia met je ventje.
 
Mijn dochter kreeg haar eerste twee tandjes toen ze 20 weken oud was. Ze had last van haar mondje. Bij de drogist adviseerde men mij de Chamodent druppels (homeopatisch). Dit werkte ontzettend goed. Inmiddels is ze bijna 7 maand en heeft al 5 tanden. Elke keer weer helpen deze druppels ons door de vervelende periode heen. Veel succes!!
 
Zorg dat je dentinox en chamodent in huis hebt. Want bij ons heeft het heel lang geduurd (met tussenpozen van een paar weken dat het wel goed ging) Ze moet nu nog 4 kiezen en 1 hoektand, dus het einde is in zicht.
 
Terug
Bovenaan