Tandjes

Hallo Allemaal,

Onze dochter van 14 weken kwijlt erg veel en bovenin haar mondje zitten al 2 witte puntjes. Op het CB zeiden ze ook dat het tandjes waren. Kan het dat ze bij haar al zo vroeg komen of duurt het nu nog een hele poos? Heeft iemand misschien ervaring?

Graag jullie reacties.

Groetjes een moeder
 
Het is wel heel erg vroeg, maar er zijn zelfs kinderen die met tanden worden geboren. Het kan heel dus heel goed. Zelf heb ik wel gehad met mijn dochtertjes, dat er ook een wit puntje zat en ze zeiden ook op het bureau dat het een tand was, maar later vertelde een kinderarts dat dit ook een soort steentjes zijn dit kan verder geeen kwaad is volstrekt normaal, maar brengt soms verwarring. Gaat trouwens meestal binnen een week dan weer weg.
 
Mijn Dochter kwijlt ook ontzettend , het eerste tandje zit er aan te komen!! ze is bijna 13 weken wel een beetje vroeg volgens mij. maar ja je kan het niet tegen houden.
 
hallo collega moeder!!!!

Mijn dochter was vier maanden toen tegelijk, haar ondertanden door kwamen. nu is ze bijna tien maanden en nu komen in een keer haar vier!! boven tanden door. Mijn oudste dochter had toen ze een jaar oud was nog maar net twee onder tandjes. en nu een jaar later haar complete melk gebit!!!

zo zie je maar dat elk kind gewoon zijn eigen manier van tanden krijgen heeft.

groetjes Melletje
 
Terug
Bovenaan