Tandjes

Hoi allemaal, Mijn zoontje is nu 3 maanden en 1 week. Sinds een ongeveer een week heeft hij heel erg last van paniekerige huilbuien en is dan ook bijna niet stil te krijgen.
Dit heeft hij nog nooit gehad!
Nou valt het me op dat hij heel heel veel kwijlt, ontzettend op zijn knuistjes knauwd, in zijn gezichtje wrijft en af en toe hoest.
Nou las ik ergens dat dit tekenen zijn dat hij misschien tandjes krijgt.
Komt iemand dit bekend voor??????
Want mensen om mij heen zeggen dat hij nog lang geen tandjes kan krijgen.

Voor de zekerheid heb ik toch maar Chamodent druppeltjes gekocht. Kan het kwaad als ik dat toch ga proberen ook al weet in nog niet helemaal zeker dat het om zijn tandjes gaat.

Groetjes Daisy
 
Mijn dochtertje Desi kreeg ook vanaf 10-11 weken hevige huilbuien,wij dachten ook dat het de tandjes zouden zijn,dus wij hebben ook chamodent in huis,en alvast een koelbijtring gehaald,nu is ze 14 weken en op het moment zijn de huilbuien minder,als je denkt dat ze pijn heeft kun je wel een zetpilletje geven (hebben wij nog niet gedaan),en de chamodent is homeapatisch,dus dit kan geen kwaad,wat bij onze dochter wel eens helpt zijn een paar hapjes/slokjes koel water,word ze weer even rustig,er zijn tot nu toe nog geen tandjes in zicht,dus misschien was het vals alarm
 
je kan het beste alleen chamodent gebruiken want paracetamol onderdrukt ook de opbouw van de weerstand,als je gewoon 3x daags 3 druppeltjes geeft werkt het perfect zodra de tandjes doorzijn en de druk van het tandvlees is gaat alles weer een stuk beter,gewoon op wat hardere dingen laten bijten cq een koelbijtring versnelt ook het doorkomen nog eens.succes
 
Terug
Bovenaan