tandjes

mijn kindje is nu net 1 jaar met elf maanden kwam ze eerste tandje kunnen jullie me vertellen hoe snel de tandjes bij jullie kindje kwam en of het problemen gaf met eten geven en of hij /zy veel huilde en wat jullie er tegen deden ben benieuwd naar jullie verhalen goetjes manu
 
hoi, manu, mijn dochter is nou 9,5 maand met 7,5 maand kwamen haar eerste tandjes onderin, tot nu toe is het bij deze 2 gebleven, ze heeft er ontzettend veel last van gehad veel huilen en snachts wakker, heb toen op advies van dit forum hahah dentinox gebruikt dit werkte perfect.. en ja met eten ging het goed hoor!!! ze eet echt alles van chips tot donuts hahahh maar denk wel dat ze dalijk bovenin komen pfff effe afwachten hoe dit verloopt,, je bent in ieder geval niet de enigste en kennis haar meisje wordt volgende week 1 en heeft ook nog geen 1 tand..het komt vanzelf en dan heb je nog kans ook dat ze allemaal tegelijk komen. doeggg
 
Mijn zoon was bijna vijf maanden toen hij onder twee tandjes kreeg. Hij heeft er geen last van gehad. Nu is hij een half jaar en we zijn nu net met bijvoeding begonnen. Dat gaat goed, maar dat is natuurlijk ook nog heel erg vloeibaar allemaal.
Het maakt al met al helemaal niets uit wanneer de eerste tandjes doorkomen!
 
mijn zoontje had met vier maanden al 2 tandjes (onder) hij kwijlde wel veel en wat ik er tegen deed, was zijn kaakje met mijn vinger (wel schoonmaken) masseren hij vond het heerlijk en anders toch een bijtring,
succes ermee.
 
Terug
Bovenaan