Tandjes ?

Onze dochter van 9 maanden heeft nog steeds geen een tandje en op het consultatie bureau ]zien ze er nog geen aan komen. Soms maak ik me zorgen en vind ik het lang duren. Wie heeft er ook een kind of kinderen die er lang over deden ? ook kan ze maar moeilijk brood weg krijgen ( dit sop is meestal in melk ) Met groente en fruit kan ze ook nog geen stukjes weg krijgen. Bedankt voor de reacties.

Groetjes
 
Mijn zoontjes hebben ook nog geen tandjes en zijn al 10,5 maand oud. Geen zorgen maken, er is nog niemand tandloos gebleven!
Mijn man had zijn eerste pas met 13 maanden. Misschien was je zelf ook laat? Kijk het eens na.

Met groenten lukt het ook nog niet zo met stukjes, fruit gaat iets beter maar ook niet van harte. Brood lukt helemaal nog niet, maar ik maak me er geen zorgen over. Alles op z'n tijd. Ik heb twee gezonde blije kinderen, en dat is wat telt!

Groetjes Petra
 
Mijn zoon is nu bijna 9 maanden en heeft ook nog een tandenloos mondje.
Om het brood eten wat gemakkelijker voor hem te maken stop ik de stukjes in zijn wang, zodat hij er beter op kan kauwen. Deze tip had ik van het consultatieburo gekregen en het werkt erg goed. Na een paar hapjes geef ik hem wat te drinken en dat gaat zo prima.
En ik zou maar, net zoals Petra al zegt, niet teveel zorgen maken, zelf kreeg ik pas met 15(!!) maanden mijn eerste tand.

Groetjes Nadia
 
Terug
Bovenaan