tandjes??

Hallo, mijn dochtertje van 5 maanden is sinds een week erg huilerig, terwijl ze eerder altijd heel rustig was. Ze heeft ook rode wangen, dus ik dacht dat dat misschien te maken kan hebben met de tandjes. Maar ik voel nog niks als ik over haar kaakje wrijf.
Of is dit misschien een fase... waar ze doorheen moet?
zijn er moeders die dit herkennen??

groetjes
 
Hoi, zouden heel goed tandjes kunnen zijn! Voel je ook niet een bult/bobbel ofzo op de tandvleesrand? of misschien zijn er plekjes roder??
Vaak krijgen ze met doorkomende tandjes ook heerlijk zuurstinkende spuitluiers en zijn rode billetjes ook aan de orde van de dag....
Even aankijken en anders bel je gewoon de huisarts als je het niet vertrouwd. Voor doorbrekende tandjes kun je trouwens homeopatische druppels kopen;vsm/chamodent. Of druppels van dentinox;smeer je op de pijnlijke plaats en het verdooft een beetje.
Succes enne...zodra het tandje er is, verdwijnen de klachten vaak heel snel!
 
Het zou kunnen natuurlijk, maar het kan van alles zijn. Wanneer er een gedragsverandering is, dan wordt er al snel gedacht dat het tandjes zijn. Het kan ook een groeisprongetje zijn, die ontstaat ong. op 4,5 maand. Als er verder geen rare dingen zijn, dan is het gewoon afwachten.
 
ons zoontje is nu bijna 7mnd en rond zijn 5e mnd had hij ook last van rode wangen, huilerig, veel kwijlen etc.
Ik heb toen inderdaad chamodent van vsm gekocht. Ik geef het nog steeds, want naar mijn idee helpt het wel, maar nog geen tandje te zien.
Al met al....erg herkenbaar!
succes.
 
kan inderdaad, mijn zoontje begon ermee toen hij 4 maanden oud was. Nu eindelijk (7 1/2 maand) zijn de twee onderste tandjes tegelijk doorgekomen. Het kan dus ook nog wel even duren voor die tandjes doorkomen (tja, ze komen en gaan met pijn). Chamodent helpt wel goed, en bijtdingen (de echt bijtring wil hij niet, wel badeendjes).
Succes
 
Hoi hoi, Mijn meiske van 5,5 mnd heeft ook al een paar weekjes last van rode wangen (nou ja last... ze heeft ze gewoon) Hier ook absoluut nog geen tandjes te ontdekken dus we wachten maar rustig af! Soms ook maar een rode wang
groetjes Ireen
 
Terug
Bovenaan