tandjes

Hallo!!
onze jongste dochter van 22 mnd krijgt op t moment aan beide kanten hoektandjes    .  En    ze heeft er al dagen last van heeft er iemand nog een goeie tip voor mij ??
Ik vind t zo zielig!
Ze krijgt al 6x per dag tabletjes van; vsm; çhamodent'.
Zijn er ook ouders die dan bv s avonds n zetpil geven?
alvast bedankt voor de reactie!!
groetjes esther.

Hoi,

Vervelend he, dat hele tanden- en kiezengebeuren!! Mijn zoontje kreeg ook vaak meerdere tegelijk en dat is inderdaad écht niet leuk.
Met chamodent hebben wij niet zulke hele goede ervaring. Wij gebruikten dentitox (gewoon bij de drogist verkrijgbaar). Ik zal niet beweren dat het een wondermiddel is, maar het verzachte wel even.
En wat betreft die paracetamol; gewoon gebruiken hoor. Mijn huisarts zei zelfs "voor een kindje kan hetabsoluut geen kwaad en het is ook prettig voor jezelf, want dan krijg je tenminste een beetje nachtrust".

Heel veel succes!
Nes

(PS mocht je kindje erg veel last van luieruitslag hebben: de zinkzalf van Daro is echt super! De tube is niet echt praktisch, maar de creme helpt geweldig goed!)

Hey Esther

Nog een tip: als je merkt dat je kindje last heeft 2 scheppen danoontje of vla iets wat goed koud is.

Hielp erg goed bij mijn oudste zoontje ook 's nachts als hij er wakker van werd 2 schepjes en weer verder slapen. Hoeft niet voor alle kinderen te werken maar wie weet. Het verkoeld even voor ze.

Groetjes Marion

Hi

Chamodent vindt ik waardeloos, helpt niets. Ik heb wel een soort van detinox (ander merk, van ander land), dat werkt wel. Maar ik geef ook aspirine, helemaal voor 's nachts. Als je zelf pijn hebt lijkt het 's nacht ook erger, voor je kind dus ook. Erg he die hoektanden, bij mijn zoontje zijn de bovenste nu door, nu zijn de onderste bezig met doorkomen. Laten we maar hopen dat het weer snel over is (daarna nog de 4 laatste kiezen).

succes,
lia

Terug
Bovenaan