tandjes

hoi hoi

ik heb een vraagje
hoe begon het bij jullie kindjes met tandjes.
die vab mij begint een beetje hangerig te worden en heeft sinds een week rode wangetjes.zijn billetjes zitten ineens vol met luieruitslag heeft ie nooit last van anders.
nu kijk ik in zijn mond en zie dat de hoektandjes vuurrood zijn .
zou het kunnen dat zijn hoektanden eerst komen kan dat.
ik hoop dat iemand daar iets meer van weet want meestal zijn het eerst voor onder die door komen.

groetjes jessica moeder van mitchel

Ha,
Ja dat kan wel. Lieke begon netjes onderin aan de voorkant, maar mijn nichtje begon ook met hoektandjes.
Veel sterkte ermee. Ons kostte het in iedergeval aardig wat uurtjes nachtrust. Maar als ze pijn hebben, wil je natuurlijk ook weer graag troosten. Enuh, druppeltjes van vsm halen bij de drogist... Bij Lieke hielp dat goed als je ze netjes frequent grbruikt...
sterkte ermee.

Hoi Jessica,

Zoals je het beschrijft denk ik dat het toch de tandjes zijn hoor! Julian heeft er ook nog behoorlijk bij gekwijld trouwens. Meestal komen inderdaad de tandjes midden onder het eerst door, maar dat hoeft niet!
De onderste 2 zijn er bij hem al wel een tijdje door. Hij was er vroeg mee (4 maand) en ik heb het vermoeden dat er nu weer nieuwe bij komen: hij heeft van die vlagen dat hij echt hard huilt, dus van de pijn (voor de rest huilt hij amper). Dus ben ik weer met chamodent in de weer.
Succes met de tandjes!

Daisy

Eigenlijk heeft Wiek nergens last van gehad, de tanden waren er in 1 keer! Toen ben ik pas die homeopatische druppels gaan gebruiken...Hij poepte achteraf wel iets dun en wat vaker....maar voor de rest...geen last!

Succes, met de tandjes!

ANDREA mama van WIEK 25/07/2006

Terug
Bovenaan