Tandjes?

Hoi allemaal.

Jordy is nu 13,5 week oud en volgens mij komt er een tandje door.
Hij had al een paar weken twee witte puntjes onder zijn tandvlees zichtbaar. (ook geconstateerd door cb), maar vanmorgen kwamen we erachter dat er nu een bultje zichtbaar wordt op dat witte plekje. Ook is onze kleine man al een paar dagen een beetje huilerig.
Wat denken jullie....zou zijn eerste tandje al door kunnen komen of kan het nog wel ff duren?

groetjes Diana

Hoi,hoi,
Het lijkt er wel op he! Maar ik heb geen idee hoelang het dan nog duurt voordat ze echt door komen. Maar dan is hij er wel vroeg bij!

groetjes Sonja

Nou waarschijnlijk toch geen tandjes volgens het CB...gelukkig vond het ook wel erg vroeg.  Maar goed wat is dan de reden dat hij zo huilerig is????

groetjes Diana

Tis misschien een beetje afgezaagd, maar is er rond 3 maanden niet weer een sprongetje? Een slechte dag heeft iedereen wel eens, baby's vast ook, maar als het een paar dagen duurt zou het kunnen dat hij weer een groeispirt doormaakt, toch?

hoi,

mijn zusje is geboren met tandjes! (heeft 2 keer gewisseld hihi erg raar)  En mijn andere zusje kreeg ze met 3 maanden. dus het is wel mogelijk......

grt suuz mv joshua 8-2-07

Terug
Bovenaan