Tandjes!!!

Hoi allemaal..
Nou de eerste tandjes komen hier( nu al!!) door.
Natas heeft boven 2 plekjes waar zelfs al wat wit te zien is!
hij huilt de laatste tijd ook veel ..en aan zijn mondje moet je niet voelen want dan krijst hij en kijkt je daarna heel boos aan.

Waneer hoort een babytje eigenlijk tandjes te krijgen ..
Natas is wel erg vroeg niet??

gr sylvia mama van natas

Hoi,

Natas is vroeg, maar vanaf 4 maanden kan het makkelijk al, hoor! Bij Esther zit ook alles net onder het oppervlak volgens de wvk. Dus die zal binnenkort ook wel een paar van die onnozele tandjes krijgen, hihi.

Groetjes,

Eveline

hoi,

volgens mij is een maand of 6 gemiddeld maar het kan makkelijk hoor!
 het ene kind is gewoon wat eerder dan het andere!
senna is nu 3 en halve maand en bij hem kan ik nog niks vinden!!
zou het trouwens niet pijn doen als je bv geeft en ze hebben tandjes??
vraag ik me opeens af.......
hihi....

liefs marijke

Hoi Sylvia,

Dat kan goed hoor! Mijn zusje is zelfs met twee tanden geboren! Joshua krijgt hier ook al tandjes 2 stuks tegelijker tijd, alleen dacht ik dat eerst de middeltanden(voor) kwamen. Maar joshua gaat eerst x . . x  (de  x tanden), ach zal wel...  gelukkig krijgt hij nog geen luieruitslag want dat hoort ook bij tanden krijgen (hoeft niet hoor).

veel succes!

grt suuz mv joshua 8-2-07

p.s en bv is idd wel pijnlijker aan het worden!

boas heeft boven ook 2 witte bobbeltjes.maar ze zeggen dat het nog maanden kan duren voor ze echt doorkomen.ik dacht trouwens dat meestal eerst de onderste snijtanden kwamen??
groetjes kari

Max is inmiddels 18 weken en was afgelopen zondag precies 4 maanden. Vorige week donderdag zat er een wit streepje in zijn onderkaak en zaterdag was het tandje door. Inmiddels zit het tweede ondertandje er ook aan te komen. Nu moeten ze nog even gaan groeien en dan wordt het oppassen met de vingers! Max was dus ook vroeg, maar het kan wel. Schijnbaar waren wij ook allebei vroeg met tandjes.

Nog een fijn ander detail: ben ik blij dat ik geen borstvoeding geef!

ja, erg vroeg! leuk hoor.. naima is gecorrigeerd 4 mnd en heeft sins 2 dagen 1 stukje boventand door.

Liefs van Sophie
mama van Quinty 04-10-2004 en Naima 24-11-2006, 32wkn, 1530 gram 19-01-2007 uitgerekend

Terug
Bovenaan