tandjes

hallo,

ik zit niet zo vaak op deze site, maar heb nu toch even een vraagje; gisteravond kwam ik erachter dat onze zoon van ruim vier maanden (02-02 geboren) zijn eerste tandje krijgt. Superleuk natuurlijk, maar ik was behoorlijk verbaasd, aangezien ik niets van klachten bij hem heb gemerkt  Huilerigheid, diarree, koorts, etc., niets hiervan is aan de orde geweest Hij is even vrolijk als altijd. Heeft iemand dit ook zo meegemaakt? en volgens mij is het vrij vroeg voor een eerste tandje, toch?

Groetjes

wat fijn!

vier maanden is wel vroeg inderdaad

maar er zijn ook baby s die al met een tandjes worden geboren het kan allemaal

mijn zoontje kreeg met 5 maanden zijn eerste tandje is ook nog vroeg
en ook totaal geen last van gehad

twee andere tandjes is wel wat huilerig geweest maar dat was ook alles

hij heeft er nu vier!

Hallo

Loek is sinds een paar weken bezig met zijn eerste tandjes. Hij is nu 3,5 maand en kwijlt en bijt al weken. Sinds vorige week zijn de verdikkingen steeds duidelijker aan het worden. Ik moet zeggen dat hij er weinig last van lijkt te hebben.
Vorige week was hij af en toe huilerig, wat ik niet kon verklaren. Toen ben ik begonnen met Chamodent en als hi er erg last van lijkt te hebben, of met slapen doe ik er dentinox op, dat verdooft. Misschien heeft hij wel weinig last door al die middeltjes die ik gebruik...
Maar verder weinig last, hoor! Een klein beetje rood tussen zijn billetjes, maar net echt luieruitslag en helemaal geen koorts of verhoging. Het kan dus best zonder klachtjes!

Rosanne

Ik kom net van het cb, Floor kreeg weer prikjes. Ik dacht: kom, ik steek even mijn pink in haar mondje voordat die ellendige spuit haar beentje raakt. Voel ik ineens een grote tand....... huh? Gisteravond had ze die nog niet en nu zit er een prachtig wit tandje.... Ik heb   er helemaal niks van gemerkt, ze heeft niet gehuild of gekwijld, onvoorstelbaar  . En ze is van 21 februari, ook wel heel erg vroeg dus.
Die prikjes waren trouwens geen succes, ze brulde errug hard en beet mij in mijn pink, haha, is die tand toch nog ergens goed voor!
groetjes van Ruth

Berend is nu 4,5 maand en heeft onderin 2 tandjes. we hebben er ook niet veel van gemerkt. Als je dan terug denkt dat was hij wellicht vlak er voor wat huileriger en dat kwam dan misschien wel door de tandjes.

Het doorkomen van de kiezen schijnt ook vervelender te zijn dan de tandjes.

Onze zoon is net 3 maanden (12-03-07) en vanmiddag zag ik in zijn mondje al zijn eerste tandje eraan komen!! Het is nog maar een klein wit puntje maar volgens mij is het er wel een!! Dus ik dacht even op het forum kijken of er  meer baby's zo vroeg zijn. Hij heeft er nog geen last van gehad, wel veel kwijlen maar verder niets, misschien moet dat nog komen als het tandje verder doorkomt.

We zagen vanavond bij Priscilla ook ineens dat er twee tandjes door willen komen ze heeft al weken last van veel speeksel en overal op sabbelen ze schijnt er geen last van te hebben zo te merken dus we wachten maar af

liefs angelllmama en Priscilla

Terug
Bovenaan