tandjes??

A

Anoniem

Guest
hoi
zijn er al baby,s die tandjes hebben of die er aan komen?anouk is verschrikkellijk aan het kwijlen,wil alles in de mond steken en op kauwen.dit zijn toch voortekenen van tandjes die er aan komen,heb ik me tenminste laten vertellen.heb al spul in huis gehaald wat je op de kaakjes kan smeren.anouk is bijna 19 weken.
gr petra

Hier hetzelfde verhaal, Birgit is vandaag 19 weken en ze kwijlt enorm.. stopt alles in haar mond en bijt daar dan hard op... vorige week had ze er ook echt last van, het kan wel dat ze met deze leeftijd tandjes krijgen, wel wat vroeg maar mijn moeder had ook met 4 mnd 2 tandjes... ik zie nog niets, maarja als je de tandjes ziet is het kwaad al geschied he. hier ligt de bijtring in de koelkast en de druppels van vsm gebruik ik ook af en toe al als ik denk dat ze er last van heeft.

Hoi!
Van Jesse, 22wk, denk ik al een paar weken dat er wat aan zit te komen. Hij kwijlt ook veel en z'n bijtring is z'n favoriete speeltje...
Vaak ook een rode wang en ook af en toe erg huilerig.
Ik heb wel gehoord dat het erg lang kan duren voor die tandjes er ook daadwerkelijk door zijn.
Succes!
Mich

Hoi

Hier ook een klein meisje met dezelfde klachten.
Maar ik verwacht zo 123 geen tandjes.
Allebei mijn zoontjes waren heel laat met tanden,maar vertoonden wel al heel vroeg de tekenen.Mijn jongste zoontje is nu 5 en mist nog steeds 2 kiezen.De oudste is nu 8 en begint net met wisselen.

Dus wij wachten het maar gewoon af.

Groetjes Jessica

Hoi. Mijn jongste zoontje is nu 16 weken en sinds een week of 4 was ie ook volop aan het kwijlen, vuurrode wangetjes, en was over het algemeen gewoon ontevreden.. En jawel hoor, zijn eerste tandje is nu doorgekomen.. Duurt wel ff zie je wel, voor ze er dan door zijn..
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan