Tandjes??

Volgens mij komen nu echt haar tandjes hoor!
Ze heeft echt allemaal witte plekjes zeg maar op haar tandvlees en ze heeft de hele dag door haar vingers (lees: het liefst haar hele hand maar dan moet ze kokhalzen! Hahaha)
in haar mond en bijt daar dan echt op.
Haar truitjes kan ik ook 5 keer op een dag verwisselen omdat ze dan kletsnat zijn! En vooral omdat ze ook nog verkouden is, ben ik bang als ik haar te lang in een nat truitje laat zitten dat het alleen maar erger word.

Als ik haar bij me heb dan probeerd ze ook in mijn gezicht te happen! Hahaha zooo schattig! Maak dat krijgt ze met haar mond natuurlijk niet gepakt en dan word ze ook nog kwaad ! Whahah ik moet dan zo om haar lachen! als ik haar dan iets geef om in haar mond te stoppen is het pas weer goed..

Wie van jullie kindjes heeft al een tandje??
Van Issie weet ik, jij was volgens mij de eerste toch??  Heeft hij er geen meer bij gekregen ondertussen??

Ja, mijn zoontje heeft een tandje en de tweede ernaast zit er ook al aan te koemn. Hij heeft er wel heel veel last van. Wel zielig! Hij wil idd. ook overal op bijten en idd. ook met zijn vingertjes in zijn mond totdat ie gaat kokhalzen.
Het is al een paar keer gebeurd dat hij op een speeltje beet en dan zo zielig ging huilen. Volgens mij doet het echt pijn.
Dat verkouden zijn kan (volgens mijn schoonma) ook met tandjes te maken hebben.
Hopelijk komen ze snel door bij je meissie.

Het staat ook wel heel lief hoor, zo'n tandje.

hoi hoi,

onze kleine grote kanjer heeft sinds zaterdag zijn 1e 2 tandjeshij is van 24-11-2006 en krijgt er nu 2 tegelijk,hij heeft er wel last van,kwijlen en koorts maar verder doet hij het gelukkig erg goed,en we zijn supertrots op hem!
als hij nu lacht zie je 2 tandjes onder,geweldig

groetjes nienke...trotse moeder van aaron 24-11-2006

Oh wat zielig ...bah is echt niet leuk he, als die kleintjes pijn hebben!
Zij heeft er gelukkig (nog!!) niet heel veel last van, tenminste, ze huilt niet ofzo.
Ze kijkt wel heel "bedrukt" als ze zo haar handjes in haar mond heeft. Volgens mij verzacht dat echt, als ze ergens op kunnen bijten.

Ik ben benieuwd...

Hoe herkenbaar!!! Kwijlen, twee handen id mond steken, huilerig zijn... Zou Runar dan idd toch ook tandjes krijgen? Het gekke is dat hij rond kerst vorig jaar zo huilerig was en echt pijn had en al sinds zijn geboorte heeft hij een wit vlekje op zijn bovenkaak, dus ik dacht dat hij (heel vroeg!) een tandje kreeg! Achteraf bleek de arme schat een liesbreuk te hebben waar hij zoveel pijn van had, maar het witte stipje is nooit weggegaan.
Je voelt het niet uitsteken ofzo, maar je ziet het zitten als hij lacht of heel hard huilt.Ben benieuwd! Vooral ook omdat Aaron van dezelfde dag (24 nov toch?)  is en ook al twee tandjes heeft! Las ik net! Wie weet duurt het dan bij Runar ook niet lang meer....

Groetjes Edith

hoi hoi,

aaron(inderdaad 24 november)is wel een beetje snel zeiden ze vanmorgen op het cb,maar hij weegt nu 8820 en is 69,5 cm lang,verder zit hij een beetje zelf en staat veel,is een erg driftig mannetje met een duidelijke eigen mening,mooi maar ook erg lastig soms!hij huilt niet maar schreeuwt en ik vind alle andere baby's schattig huilenmaar we zijn erg blij met hem en erg supertrots op hem

groetjes nienke...

Terug
Bovenaan