Tandjes

A

Anoniem

Guest
Het is zo ver, ons moppie krijgt vandaag haar eerste 2 tandjes!!!!
Zo sneu, ze weet echt niet wat er zo zeer doet in haar mondje.

Oooh zielig is dat he! Maaar, weer een mijlpaal!
Ons dochtertje is al een paar maanden (!!) aan het kwijlen, duwd haar hele hand ongeveer in haar mond, bijt overal op, en elke keer denk ik: Nu komen ze ECHT door...maar nog steeds helemaal niks!

Beterschap met je klientje en verwen hem/haar (sorrie weet het even niet meer..)  maar lekker!

Zielig he?? En een mooie mijl paal!
Ik heb hier een snelle tante... pfff met 3,5 maand had ze er 2.
Met 6 maanden had ze er 4, en nu met 7,5 maand heeft ze er 6 en er zijn nog 2 onderweg.
Ze "zeggen" dat als de 1e tandjes door zijn je het ergste heb gehad, hier niet dus.
De afgelopen 2 weken heeft ze er meer last van als nooit te voren (hoektandjes/boven)

Lekker je uk verwennen, en met je vinger over het tandvlees wrijven vinden ze heerlijk!
Als het echt niet meer te houden is, (had ik van de week) een PM-zetpilletje doet wonderen!

Succes!!

grappig, al die verschillende verhalen. Jasmijn is nu 7 maanden en met 6 maanden kreeg ze haar eerste tandje. Ik zag hem gewoon ineens zitten, ik heb echt niks aan haar gemerkt.
groeten Elke

Zielig hé.
Die van mij is ook al maanden aan het kwijlen, bijten en met haar tongetje tegen het tandvlees aan het duwen. Ook ik denk al maanden dat ze nu toch echt komen.. Maar nee hoor, ze is nog steeds mijn tandloze beeb.
Bij de eerste gebruikte ik altijd dentanox, dat verdooft en ik vond het altijd goed helpen.
Succes ermee.
Sil

hoi hoi,

ik wil niet de kroon spannen maar willem (nu 7,5m) heeft er 8..
heel erg.. gelukkig heeft ie er geen last van....
ach dit deed ie vroeg andere dingen doen ze dan weer later.. als ze maar voor hun 16jr alle tanden hebben..
haha

liefs Annemieke

Terug
Bovenaan