tandjes

A

Anoniem

Guest
hallo mama's

ik lees meestal mee met het forum en ben ook regelmatig bij zwanger worden doordat we voor een 2de kindje gaan
maar dit wou ik even vertellen
Ash had vorige week 1 tandje, helemaal geen last van gehad
gisteren lag hij lekker te spelen op zijn rug en ik keek naar hem en zonder dat het mij opgevallen was heeft hij 2 tandjes vanboven
ik schrok mijn rot ook vooral omdat ik dat nu nog maar gezien had
en onderaan is de 4 al in zicht
ging het bij jullie baby's ook zo snel
Ash is geboren   op 2-11-06

groetjes Tess

Hoi,

Hier ook een snelle hoor! Mijn dochter was net geen 4 maanden toen de 1e 2 doorkwamen. Met 6 maanden de volgende 2, en 7 maanden weer 2...
Ze is nu 8 maanden met in totaal 6 tandjes, en er zitten er weer 2 door te komen.

Meestal gaan tandjes per 2, de 2e is een paar daagjes later.
Groetjes Debby mv B'Elanna

hoi

heeft jou dochtertje er veel last van gehad van haar tandjes krijgen
je hoort wel eens dat ze er echt ziek van zijn en koorts krijgen
gelukkig was dat bij mij niet het geval

groetjes

hoi hoi

toch wel grappig hoe verschillend het kan zijn. linsey heeft dus nog geen ene tand in haar mond. ze is nu 7 maanden oud ze is van 10-11-2006.
wel alle bulten op de kaken waar ze moeten komen.

groetjes danielle mv linsey

noa is van 1 december en heeft precies met 5 maanden zijn eerste twee tandjes gekregen helemaal geen last van gehad

inmiddels heeft hij er vier en bij de laatse tandjes heeft hij wel een slapeloze nacht gehad
en was hij iets huileriger

ik vind het zoo schattig zijn kleine tandjes

tandenpoetsen vind hij geweldig en lekker!

hoe vinden jullie kleintjes dit?

Hier nog geen tanden hoor!
En ik verwacht ze ook nog  niet. Ik had ze zelf pas met ene jaar en bij mijn vader kwamen ze pas door rond zijn 2e verjaardag. Bij mijn vriend weten we het niet precies.
Ach, ze komen vast wel een keer.

Hoi,

Hier ook nog geen tandjes. Reza is nu 7.5 maand (van 20 oktober 2006, en er is nog niks te zien. Haar tandvlees is wel al heel lang hard, vanaf de 5de maand, dus ik dacht dat het er toen aan zat te komen. Nou mooi niet! Ze kwijlt heel erg veel vanaf de 4de maand en dat doet ze nu nog.
Ze is nu ziek. Koorts en verkouden. Zou dit dan door de komende tandjes veroorzaakt worden??
Ik merk het wel.

Wan

Terug
Bovenaan