Tandjes??

A

Anoniem

Guest
Even een vraagje,
Zijn er al kindjes die last krijgen van tandjes??
Mika huilt al 3 dagen zo boos, en kwijlt ook zo. Ik weet niet wat ik er mee aan moet, ook al heeft ze net een fles gehad en een schone luier.
Ze word ook wel boos wakker.
Kan dat van tandjes komen??

Groetjes Connie

Het zou kunnen, ook al is het wat vroeg.
Maar het kwijlen is ook gewoon een fase die erbij hoort. Ik heb dit nog gevraagd bij het cb, omdat ik zelf ook dacht dat Eva misschien al tandjes aan het krijgen was. Omdat ze inderdaad zo kwijlt, ze doet het dus nu nog. Maar volgens de arts was het niet het geval dat ze al tandjes krijgt.
Probeer eens in haar mondje te kijken of je misschien iets ziet. Ik heb geen flauw idee hoe je het kan zien, ik ben ook echt nog een leek op dat gebied.

Gr. Alice

hoi connie,

mijn David kwijlt ook enorm op dit moment. het heeft te maken met ontwikkeling van de speekselklieren geloof ik. maar het kan wel dat ze een tandje krijgt. dan hebben ze vaak 1 vuurrode wang waar het tandje doorkomt en stinkende, slijmerige poepluiers. je voelt dan vaak een bobbel op het tandvlees waar het tandje probeert door te breken.

groet, staartmees

hey... Valentijn kwijlt ook gigantisch... en dan stopt hij heerlijk zijn handje in zijn mond... hihihi

maar hier ook nog geen bobbeltje te bekennen... soms lijkt het net zo.. en dan kijk ik de dag erna weer en dan zie ik niks meer.... haha

Terug
Bovenaan