tandjes

Hallo trotse mama's,

Hoeveel tandjes hebben jullie kindjes al?
Roy is volgende week 8 maanden en heeft echt nog een heerlijk tandloos bekkie.
En ik heb niet het idee dat er al tandjes op komst zijn.
Nu kreeg ik zelf pas met 14 maanden m'n eerste tandje, dus heb zo'n vermoeden dat ons mannetje nog wel een half jaartje tandloos kan blijven, haha.
Hoe is dat bij jullie en hebben ze er veel last van gehad?

Groetjes,
Cora

Zifjon is vandaag 7 maanden en er gebeurd van alles met hem snip verkouden koorts, bakken met kwijl maar GEEn tandjes. Zie ook niets voel ook niets dus we wachten rustig af. Eten gaat hem goed af zonder tanden dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.

liefs van Mariska mama van Zifjon

Melanie is volgende week 6 maanden en heeft er 2. Allebei onderin naast elkaar. Ze heeft er niet zoveel last van gehad. Een dag wat jammeriger als normaal, toen een paar druppels gegeven van vsm en het was weer goed.

Ze ziet er zo groot uit met die twee tandjes daar onderin!

Hoi,

Yordi is nu 7,5 maand en is bezig met het krijgen van zijn 3e tandje.
Met 5 maanden had hij 2 tandjes onderin. De middelste 2.
Bij hem duurt het helaas erg lang voordat ze door komen. En is hij dus een aantal weken behoorlijk jengelig enz.
Zijn 3e tandje komt nu ergens bovenin. De symptonen zijn er wel al weer. Maar nog geen tandje in zicht. Hopelijk dat het niet zo lang meer duurt.

Liefs marielle

Hallo,

Stijn is nu 4 en een halve maand en een week geleden zijn de eerste twee tandjes door gekomen (onderste snijtanden). Iedereen zegt; dat is wel erg vroeg......maar ja ik kan ze moeilijk terug stoppen..hihi.
Gelukkig heeft hij er weinig last van gehad, alleen een beetje jengelig en veel kwijlen en op van alles bijten. Maar geen koorts en (gelukkig niet ) spuitluiers.

Groetjes Doesel

Ninthe is ook nog lekker tandloos. Dat houdt haar lekker nog een beetje klein. Ze zijn al zo snel groot! Ik vind het niet erg, komt vanzelf wel!

Liefs, Larissa

Onze dochter is 6 maanden en zij heeft ook nog geen tandjes.
Er wordt al maanden wat af gekwijlt (ik kan er een emmertje onder hangen), maar niks in aantocht hoor.

Groetjes, Emmy

Terug
Bovenaan