Tandjes?

A

Anoniem

Guest
Hi, Sophia is nu 4,5 maand en ik heb het idee dat zij al drie tandjes krijgt.....

1. Ik zie drie witten verdikkingen op haar bovenkaak
2. Ze kwijlt en kauwt op haar en   iedereen zn handen
3. Haat ontlasting is helemaal veranderd in die zin dat het veel minder vaak komt en ze een enorme borrelbuik heeft en de hele tijd scheetjes laat.....

Zou het kunnen, of kan het misschien ook iets ande3rs zijn?
Zijn er meer babys van deze leeftijd met tandjes hier op het forum?

jahoor, bij mijn stoere vent Mika (nu bijna 4 mnd +  1 wk) komen ook al puntjes door. Ook hij kwijlt flink (continu een slabbetje om) en propt van alles en nog wat in z'n mond (vingers, handjes, slabbetje, knuffels). Hij zit ook vaak een beetje te spelen met de fles in z'n mond.
Dus 't is zeker mogelijk, alhoewel wij onze ogen ook niet konden geloven toen we die puntjes een paar weken geleden ontdekten!

En hier was het eerste tandje ook al door met 5 maanden! Nog even en weg is die tandenloze lach .

Ook hier vanaf 3,5 maand kwijlen kwijlen en nog eens kwijlen. De ene spuitluier na de andere, en alles ging de mond van Guusje in. Ze is nu 5maanden en het puntje is zichtbaar! Het heeft bij ons dus ruim een maand geduurd voordat het tandje daadwerkelijk doorkwam. Het is overigens een tand náást de twee onderste snijtanden...hmmm zo hoort het volgens mij niet....
Wel een gek idee hoor, het echte baby is er nu wel echt vanaf. Ze wil ook alleen nog maar zitten ipv lekker in mijn armen in slaap gewiegd worden.

Maar goed, de eerste tand is er. Op naar de rest van haar gebit!

groetjes!

Terug
Bovenaan