tandjes

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ons dochtertje had met 4 maanden al 2 tandje sonder maar nu krijgt ze een hoek tandje door is het niet zo dat eerst boven d evorste tandjes doorkomen??????????

Ze wordt volgende week alweer 9 maanden wat gaat de tijd snel. En ze wordt al echt een gezellige dame hahahahahahahhahahhahahaha.

Fijne avond allemaal

hoi hoi,
wat apart, en hoektandje.... volgens mij zit er niet echt een vaste volgorde aan hoor. er zijn ook kindjes die met hoektandjes beginnen.... succes ermee! hopelijk heeft ze er niet te veel last van.

heb jij ook zo'n brabbelaar in huis. haha. ik heb 2 meisjes van 9 mnd en die gaan aan een stuk door met hun babadadaje en een boel mamamamamamamam. hahaha.
ze hebben trouwens pas met 8 mnd hun eerste 2 tandjes gekregen. het kwijlen neemt weer beetje bij beetje toe dus denk dat ze over een paar weekjes ook wel weer iets krijgen. we zien wel.

Groetjes,
Petra

Hallo,
Mijn dochter kreeg met 3,5 maand 2 tanden in 1 keer. Vervolgens ging het ook een beetje door elkaar (niet volgens de volgorde die weleens wordt aangegeven.) Er is een bepaalde volgorde waarin de tanden komen, maar net als met de statistieken zijn er ook uitzonderingen hierbij.
groetjes

Heey

Nee hoor het kan ook in een andere volgorde

Maar hier ook het eerste tndje!!!

xx

Terug
Bovenaan