tandjes

Hallo allemaal,

Misschien kan iemand me helpen.

Mij meissie kwijlt heel erg wat ze normaal nooit doet ook is ze meer gaan huilen.
Normaal huilt ze nooit dus dat vond/vind ik raar.
Nu is mijn vraag zou het kunnen zijn dat haar tandjes door komen?

Ze is pas 9 weken oud maar mijn man was ook 12 weken toen zijn tandjes begonnen.

Alvast bedankt
Jolanda
 
mijn dochtertje begon met netaan 3 maanden ook heel erg te kwijlen. Ik kreeg zelf mijn eerste tandjes ook rond de 3 maanden, dus ik dacht idd ook direct aan tandjes.
Nou, de eerste is doorgekomen toen ze bijna 6 maanden was. Ze heeft dus bijna 3 maanden lang gekwijld. En echt zo erg dat ik haar een slabber omdeed tussen maaltijden in.....
 
mijn meisje is nu 13 weken en kwijlt al weken en sabbelt ook al weken op haar vuistje maar nog steeds niet terwijl ik zelf met dik 3 maanden al me eerste tandjes had. Tja wie zal het zeggen , kan ook een ontwikkelingssprong zijn die ze maakt.
 
ik heb het nog ffies voor je nagekeken, en rond de 2,5 maand beginnen de speekselklieren zich te ontwikkelen. Daar kan het kwijlen dus ook van komen..... Het wil dus helaas niets zeggen.
(het huilen natuurlijk misschien wel....)
 
MIjn dochtertje kwijlde ook al vanaf zo'n 8 weken heel erg. Je kunt bij de H&M van die minislabbetjes kopen, scheelt je shirtjes...Ik had zelf ook met 3 maanden mijn eerste tandjes, maar mijn dochtertje is nu 5 maanden, kwijlt nog steeds maar de tandjes zijn nog niet door. Wel in aantocht...
 
Dames bedankt voor de reacties.

Ik moet gewoon afwachten en ondertussen gewoon blijven afvegen en verschonen hahahaha.
Succes all met de wondertjes

Groeten jolanda
 
Terug
Bovenaan