Tandjes?

Dag dames! Hoe staat het bij jullie met de tandjes?
Yinthe heeft er nu 2 beneden en 1tje boven en denk dat er binnenkort boven nog wel eentje komt. Ze heeft er tot nu toe niet echt veel last van gehad. Ziet er in het begin wel raar uit hoor, zo'n mondje met tandjes...lijkt ze weer wat ouder...zucht....;-)

Hey,

Hier ook al tandjes. Dani had met 5 maanden d'r eerste 2 tandjes. en heeft nu boven ook al 5 tandjes en nummer 3 ligt al op de loer. Hier wel heel grapig want ze heeft boven niet de middelste 2 maar die daarnaast zitten. En als ze dan lacht (wat ze eigenlijk de hele dag doet) ziet ze er uit als dracula met aan de zijkant twee van die tandjes. Dani heeft er tot nu toe weinig last van gehad. Ik was de enige die er last van had met BV. Ze kan ook heel hard met die tandjes op het lepeltje van het fruit bijten. Dan heeft ze toch een lol.

Groetjes Patries

Hoi hoi,

ik dacht dat Tyson zijn tandjes door kwamen een tijd terug, maar dat was vals alarm.. hier nog geen tandjes, dus kan nog even genieten van het 'baby'gezichtje...

groetjes suuz

swen heeft de 2 onderste tandjes. de 2 bovenin spelen bij hem al behoorlijk op.
hij heeft wel veel last van het doorkomen van de tandjes. krijsend wordt hij dan wakker...

hier ook nog een baby face!haha
nog geen tandjes door wel in aantoch volgens mij, ze wordt alweer 3 nachten achter elkaar huilend wakker niet te troosten, overdag ook veel huilen.
vraagje, wat doen jullie als je kleintje snachts van dit wakker wordt? ik vind het erg moeilijk.
hoop op wat goede tips!
groetjes

Aha, leuk he al die verschillen.

@Polly, heb je al eens Denitox geprobeerd? Een vriendin van mij is er helemaal weg van. Haar kindjes hebben ook veel last van tandjes. Het verdoofd het tandvlees wat. Zij geeft daarnaast als ze echt veel pijn hebben ook wel eens een zetpil, tja als je zelf last van je tanden hebt neem je ook wel eens een paracetamol toch? Al moet ik eerlijk zeggen dat ik daar zelf geen fan van ben, maar tja huilen van de pijn is ook zielig.

ik heb een paar keer een zetpilletje gegeven.
ook ik heb dentinox in huis. dat helpt bij swen maar even.

ik geef hem als troots weleens de borst, daar wordt hij rustig van.

Terug
Bovenaan