Tandjes

Hoi hoi,

Mijn zoontje is nu 11 maanden en heeft al vanaf 6 maanden 2 ondertandjes. De rest wil gewoon niet doorkomen! De arts op het cb ziet al een tijdje 2 boventandjes zitten, maar die blijven daar ook. Hij heeft er nu al zo lang last van. Rode wangen en "vreemde" luiers. Die volgens de arts allemaal aan die tandjes te wijten zijn! Heeft iemand hier ervaring mee? En misschien wat tips?

Groetjes Liff
 
Onze zoon heeft ook heel lang alleen maar 2 onder tandjes gehad. Nu (hij is nu 9 maanden) heeft hij 4 boven tanden en nog 1 tandje van onder erbij. Wat bij onze zoon heel goed hiel waren de tandendruppeltjes van VSM en 's avond voor het slapen gaan een zetpil van 120 mg i.v.m. koorts.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes en succes,

Miriam
 
Het komt vanzelf hoor, maar Loïs heeft er ook altijd enorm veel last van. Bij de ondetandjes met 9 mnd had ze enorm veel spuitluiers en luieruitslag. Nu komen de boventandjes door (11mnd) en heeft ze weer sterk geurende poep en de rode billen zijn ook weer van de partij.
Ik zweer bij Chamodent.... van VSM. helpt tegen pijn, oorontsteking, diarree.... door halen die druppels en koop gelijk een voorraadje zodat je nooit mis grijpt...

Succes!
 
Ben het met bloempje eens, komt echt vanzelf en vaak meerdere tandjes tegelijk. Ik merk het aan fabienne ook dat ze stinkende ontlasting heeft, zurig, vuurrode wangen, luieruitslag, rode billen. Chamodent heb ik ook in huis voor het geval dat.

 
mijn dochter (14 maanden) heeft nu 4 boventandjes en 4 ondertandjes. dacht ik.
ze heeft er ondertussen onder weer 1 of 2 tandjes erbij, maar dat durf ik niet goed te zeggen omdat ze achterin zitten.
hebben we helemaal niks van gemerkt. van de andere 8 tandjes wel hoor, poepluiers (stinkende) en een beetje mopperen als je tegen haar tandjes aankwam (met tandenpoetsen bv)
 
Hoi!

Rustig afwachten hoor. Tandjes komen vanzelf. Ik hoor wel eens dat hoe later de tandjes doorkomen, hoe sterker het gebit. Ik hou me daar maar aan vast. Mijn dochter is inmiddels ruim 15 maanden en heeft sinds 3 weken eindelijk 2 boventanden! Met een maand of 8 kreeg ze haar eerste twee ondertanden. Veel kinderen van haar leeftijd hebben al het hele gebit...haha...nou ja, ze eet evengoed alles met, jawel, 4 tandjes!

 
Hoi,

Mijn middelste had dit ook de eerste 4 tanden waren er al met 5mnd en daarna heeel lang niks, maar wel last ervan, idd de druppels wat andere al zeiden, iets om op te bijten en evt paracetamol als ze echt veel last hebben, verder kun je er helaas niks aan doen!

Succes ermee, Gr MJ
 
Terug
Bovenaan