tandjes??

Hoi dames..hier ook maar even mn vraag neerzetten. Mika is de laatste dagen huileirg en niet zo vrolijk als dat we van hem gewend zijn..ook drinkt hij weinig en sabbelt erg op zn duimpje..maar ik voel alleen niks in zn mondje(dat denk ik tenminste)...wat kan ik doen?iemand tips?

Thijs is onze eerste, dus ook ik weet nog niet wat ik kan verwachten bij het krijgen van tandjes, maar heb wel gehoord dat ze flinke poep luiers krijgen (zeer dun), en veel speekselvloed hebben.
Thijs zuigt al 3 maanden op zijn duim, maar ik voel ook nog niets in zijn mondje.

Ik heb hem een bijtring gegeven, en zo af en toe pakt hij die. Ik heb er een die in de koelkast koud wordt, maar heb dit tot nu toe nog niet gedaan.

Succes, liefs,
Peet.

Hai.
Mijn kindje heeft al 2! tandjes. En de volgende zitten er volgens mij ook aan te komen.
Speeksel heeft trouwens niets te maken met tandjes, dat wortd vaak gedacht, omdat de ontwikkeling ervan bij elkaar ligt.
Hij/zij kan wel een stuk lastiger zijn, flinke (spuit) poepluiers hebben. Met zijn/haar lipje over het tandvlees wrijven, etc.
Als je denkt dat het van de tandje komt dan kun je dentinox halen. Dat werkt echt super. Moet je met een wattenstaafje op het tandvlees van de baby aanbrengen

Succes!

Hoi,
Tymo heeft nog geen tanden. Wel al vanaf dat hij 12 weken is enorm veel speekselvloed. Vaak heeft hij pukkeltjes rond zijn mond door de irritatie van het speeksel en de speen haha. Ik hoop dat het nog even duurd voordat hij tandjes krijgt, want ik moet er toch niet aan denken dat hij hapt zegt aan mijn borst met tandjes haha.
Liefs,
Mar

Hoi ,ja dunne poep met een aparte zurige lucht en jengelig,dan komen de tandjes maart daar kan nog een maand overheen gaan hoor,Kevin(23 januari)heeft er nu 2 onder en boven zijn onderweg....

Terug
Bovenaan