Tandjes?

Hallo meiden,

Sinds 3 dagen is het hier eigenlijk hopeloos.
Gideon drinkt slecht, hooguit 100 ml per keer, knabbelt dan alleen maar op de speen, kan uit het niks heel hysterisch gaan huilen zelfs in zijn slaap, stopt alles in z'n mondje, kwijlt, poept, en hoest veel en ik merk dat ie niet lekker in z'n vel zit.

Vanmorgen cb gebeld en volgens hun kunnen het echt nog geen tandjes zijn. De verpleegkundige dacht eerder aan een virusje. Ze raadde me aan even bij de ha langs te gaan, ook vanwege het hoesten en proberen terug te gaan naar 4 flessen voeding.
Kan om 17:15 terecht, dus ben erg benieuwd...

Velen van jullie kindjes hebben ook al tandjes.
Vroeg me dan ook af of jullie bovenstaande herkennen, mijn gevoel zegt namelijk wel dat het tandjes zijn....

xxx

Hoe oud is Gideon nu? Mijn oudste had met 4 maanden ook al een tand, hoor, dus dat kan wel. Even door de ha laten checken kan nooit kwaad, maar je gevoel "volgen" is vaak ook niet verkeerd. Zie je al een wit puntje?

Hallo Juulke,

Ik ken het probleem hoor Joany heeft er ook erg veel last van. Moest vanmorgen naar t cb en die zeiden dat ze echt wel last van dr tanden heeft. Dus kan makkelijk dat Gideon er ook last van heeft. Succes vanmiddag bij de ha.

Liefs Priscilla

alicia is nu 4maanden en poept sinds deze week gewoon 4 keer dun op een dag! echt niet normaal meer. volgens cb zitten er duidelijk paar tandjes in de weg maar haar tandvlees is nog te bot zodat ze er lang last van blijft houden

Onze arme kerel heeft een virusje te pakken :-(
Omdat ze nu antistoffen moeten gaan maken en ik ook flink verkouden ben geweest afgelopen week, zal het daarvan zijn.
Longetjes waren gelukkig zuiver, maar de huisarts kon zien dat de keelamandelen volop in ontwikkeling waren, vandaar ook de handjes in de mond en de kriebelhoest.

Tandjes waren inderdaad nog niet ter sprake, heb zelf mogen meekijken (nu deed Gideon wel keurig zijn mondje open wat hij bij mij nooit doet natuurlijk...)

Moet vanzelf over gaan, dus we hopen er het beste van!

Balen van dat virus meid. Ik ben vanmiddag ook al naar de ha geweest. Wilde helemaal niet meer drinken. (800 ml in 2 dagen tijd)

Maar van harte beterschap.

Terug
Bovenaan