tandjes?

iedereen zegt dat het te vroeg(11 weekjes 3 dagen) is maar mijn kleine hier is van de een op de andere dag enorm aan het kwijlen hahaha weet hoort bij een baby, vind het ook niet erg maar daarbij knaagt ze heel fanatiek aan haar beiden vuistjes ook al ze net lekker bv heeft gehad. haar ontsluiting is heel waterig en ze voelt iets warmer(rond 37.5). meerdere hier ervaring mee?

Ik dacht dat ik de enige was... Maar gelukkig nog meer mama's! Hier enorm veel spuitluiers, hij heeft rode wangetjes en stopt alles in zn mond om maar te sabbelen. Gisteren even in zn mondje gevoeld en het lijkt wel of in de bovenkaak een puntje zit. Ik ben benieuwd!

Het zou een wonder zijn als jullie kindjes alle 3 al een tandje krijgen..

Je hoort het wel hoor maar niet zo vaak..

Hier in mijn buurt net een baby geboren met echt een tandje..heel raar gezicht ..en bv is niet te doen!

Ik dacht destijds bij m'n zoon met 3 mnd een puntje te zien, ook hij vertoonde toen dat gedrag. Het puntje bleek een ???(weet f niet meer hoe t heette) een soort pukkeltje... Uiteindelijk kreeg hij precies met 6 mnd z'n eerste tandje..

Maar het kan wel...

Met 3 maanden kan t ook gewoon hoor... mijn moeder vertelde dit weekend nog dat ikzelf als baby met 3 maanden tandjes kreeg. Jaimy is inmiddels bijna 17 weken, maar heeft nog geen tandjes :) lijkt me wel leuk :) staat zo schattig haha

Bij mijn meisje zagen we met 10 weken dat ze een tandje kreeg onder. De eerste dagen had ze een beetje koorts, nu is het over. (11wkn inmiddels) ze kwijlt idd heel erg, maar weet niet hoe ze iets moet vastpakken om naar haar mond te brengen om op te bijten..... Zielig is dat :))

Terug
Bovenaan