S Sunlover jan 15, 2012 #1 D. heeft al sinds donderdagavond drie van de vijf luiers diarree, kwijlt erg veel, vingers of knuistje in de mond.. Kan dit duiden op tandjes?? Ik heb vanmorgen wel even gevoeld en het lijkt alsof ik een bobbeltje voel en een scherp puntje...
D. heeft al sinds donderdagavond drie van de vijf luiers diarree, kwijlt erg veel, vingers of knuistje in de mond.. Kan dit duiden op tandjes?? Ik heb vanmorgen wel even gevoeld en het lijkt alsof ik een bobbeltje voel en een scherp puntje...
A ANONYMOUS_USERNAME jan 15, 2012 #3 dan kan best ,esmay zit de laatste tijd ook veel op haar vingers te kauwen en kwijlt ook veel.,ik zie ook al 2 streepjes zitten aan de onderkant.
dan kan best ,esmay zit de laatste tijd ook veel op haar vingers te kauwen en kwijlt ook veel.,ik zie ook al 2 streepjes zitten aan de onderkant.
A ANONYMOUS_USERNAME jan 20, 2012 #4 Ons manneke heeft volgens mij ook een tandje wat doorkomt. Hij zevert veel, handjes in z'n mond. En straks zag ik en klein wit puntje zitten.
Ons manneke heeft volgens mij ook een tandje wat doorkomt. Hij zevert veel, handjes in z'n mond. En straks zag ik en klein wit puntje zitten.