Tandjes?

M,n dochter is van 20 okt sinds vorige week dnet ze fanatiek d,r knuistjes in d,r mondje en huilt met momenten veel af en toe gilt ze t,uit d,r billetjes zyn erg rood uitgebeten zie nog niks in d,r mondje maar zou t,d,r tandjes kunnen zyn want by m,n zoontje hadt k,dit niet

Zo als ik je verhaal lees denk ik eerder aan een schimmelinfectie dan tandjes. Op haar knuistjes sabbelen kan ook zijn door zuig behoefte of tevredenheid.

Britt heeft namelijk een schimmelinfectie op haar billen tot bloedens toe gehad. Ze gilde het dan uit als ze had geplast in haar luier en poepen doet dan ook zeer aan de billen. Wij moesten op een gegeven moment met 2 man haar verschonen zo schopte en gilde ze.

Van het cb kreeg ik het advies om Daktarin te gebruiken.
Maar Daktarin is gewoon duur om de naam, dus haalde ik micronazol bij de apotheek. Werking is precies hetzelfde, scheelt alleen 2 euro per tube en zit meer in. (heb het nagevraagd bij de apotheek)

succes ermee.

Hoihoi;)

Ik herken het;) Mearle is van 12 oktober, een tijdje terug zeiden mijn man en ik het zal toch niet.. Cb zei van nee joh dat is veel te vraag, schoonmoeder ook al van Marjolein je bent knetter, nou het resultaat mag er zijn;) mevrouw haar 1e tand komt erdoor;) een wit puntje

Wauw nu al een tandje dat door komt. Dat zal wel een maf gezicht zijn. Zo klein en al een tand.

De andere 2 van mij waren laat met hun tanden, maar als ze kwamen dan wel gelijk met 3 a 4 te gelijk. Dus we waren er ook snel weer vanaf.

Terug
Bovenaan