Tandjes

Hallo mama;s

hoe gaat het met jullie kleintjes? Mearle is best vroeg, maar ze krijgt al 2 ja je leest het goed;O 2 tanden.. nu is de kleine meid behoorlijk van slag:( iemand nog tips behalve koude speen, chamodent, dentinox?

goed hoor ik heb soms ook het gevoeldat alina tandjes krijgt ze duwt elke keer d,r handjes in d,r mond het lijkt erop dat ze zuig behoefte heeft maar de fop wil ze niet dus daar ligt het niet aan en als ze poep luiers heeft heef ze soms echt spuit luiers

Ik had gelezen om het tandvlees te masseren met je vinger of met de achterkant van een klein lepeltje

een koud nat washadje.

Een paracetamol kan de pijn ook drukken,niet dagelijks anders heeft het geen effect meer

Hoi Brenda,

Bedankt voor de tips! heel fijn!
@ inkelshoes;) Mearle zat vaak verstopt hihi dus wij hadden eerst niet veel door, maar vooral omdat ze jengelig was;) heeft Alina daar ook last van?

Liefs Marjolein

ja soms welelke dag ik moest d,r vanmorgen ook weer mee helpen om het op gang te brengen maar het zit in de fam m,n ma hadt het vroeger ik heb het gerjan ook als baby zynde dus ik ken het ze zit nu ook te jengelen dus ga zo by d,r kyken

Terug
Bovenaan