tandjestijd ??

pfff mevrouw wil al 3 dagen niet goed [in]slapen s avonds helemaal hysterisch geen speen meer willen iedere x staan in bed vanavond was het ook week raak zelfs nog lang in bad gehad en toch niet willen slapen terwijl ze hartstikke moe was,
uiteindelijk na poging 4 na veel liedjes te hebben gezongen is ze uiteindelijk in men armen in slaap gevallen,ze zit ook de hele dag te bijten/kauwen op dingen denk zelf dat de 2 de reeks[tandjes] er aan komt.hebben jullie dit ook?

Kan ook een fase zijn waarin ze je uit gaan proberen. Doet ze het ook overdag? Als dat goed gaat lijkt me het een aandachtprobleempje.
Consequent zijn: ritueeltje doen en dan gewoon weg gaan. De eerste avond was het 2 uur huilen, daarna werd het rap minder. Na 4 dagen waren we er helemaal vanaf. Ze proberen het gewoon. Kijk uit dat je vanaf nu niet elke avond ellenlang met haar bezig bent. Als je laten huilen te moeilijk vind kun je er ook voor kiezen om elk kwartier heen te gaan, niks zeggen. Neer leggen, speen en knuffel geven en weer gaan. Minimum aandacht geven. Dan wordt het ook vanzelf duidelijk maar kan het wel langer duren.

Succes!

Volgens mij is dit een fase en gaat vanzelf weer over! Mijn dochtertje heeft soms ook van die momenten en dan was er later idd opeens een tand te zien of bleek ze gewoon niet lekker te zijn!
Ik laat haar nooit huilen in bed! Wanneer ik zie dat ze echt moe is ga ik om de 5 min kijken en als ze na een kwartier nog huilt gaat ze uit bed. Samen knuffelen en een half uurtje later weer proberen.
Ik heb nu echt een engeltje dat zonder te mopperen gaat slapen, in welk bed dan ook. Je kent je kind zelf het beste en wanneer je merkt dat het echt uitproberen is wordt het een ander verhaal. Ik geloof erin dat kinderen nooit zomaar huilen en maak zelf gewoon geen probleem van die bedtijd.
Succes!

hier al 2 maanden 2 tandjes maar verder nog niks alleen wel dikke bobbels bovenaan in de mond ,ze is nu sinds deze week s nachts ook iedere x wakker zoals sunlover zegt zal wel sprongetjestijd zijn.

Terug
Bovenaan