Tandpijn

<p>Hi! <br />wie van jullie is er bekend met tandpijn tijdens de zwangerschap en weet wat ik er tegen kan doen? Ik had het al aan het begin van mn zwangerschap en dat ging uiteindelijk weer weg. Voor mijn zwangerschap heb ik hier nooit last van gehad. Nu ben ik 35+3 en sinds een paar dagen heb ik er weer zoveel last van. Het begint elke keer in de avond en het maakt niet uit want ik eet, drink of doe. Het zijn vooral mijn kiezen aan de rechterkant. De afgelopen dagen neem ik telkens 1 paracetamol voor het slapen omdat ik anders gewoon niet in slaap kom van de pijn. Maar ik wil dit niet elke dag doen omdat ik toch bang ben dat het op den duur schadelijk is. Sowieso ga ik morgen de tandarts proberen te bellen maar ik weet niet of die nu behandelen. Ik doe het liever niet, maar ik ga echt door de grond van de pijn. <br />heeft iemand tips of is hier ook bekend mee?</p>

De stress van pijn is veel slechter voor je baby dan wanneer je je laat behandelen. Daarbij maak je bij mijn ook bepaalde hormonen aan die je baby nu ook krijgt. Ongezond dus 

Ik had tijdens m'n zwangerschap enorm last van ontstoken tandvlees. Ben hiervoor behandeld bij de tandarts en dat hielp enorm! Moest daarna nog een paar dagen blijven spoelen met waterstofperoxide. 
Maar als ik jouw verhaald zo lees heb je meer last van gevoelige tanden, of niet? Dit heb ik ook al jaaaren en ik gebruik hier Sensodyne tandpasta voor. Werkt echt super!! Hoop dat je er wat aan hebt =) 

Terug
Bovenaan