Tangverlossing

Ik heb een tangverlossing gehad omdat mijn kleintje het benauwd kreeg. Ze hebben me hierbij ook ingeknipt. Nu wil ik weten of het normaal is dat je na 7 mnd nog steeds last hiervan kunt hebben? Als ik bepaalde bewegingen maak (benen spreiden of grote stappen zetten) dan voel ik het nog steeds bij mijn vagina. Ook heb ik nog steeds pijn bij het vrijen terwijl we toch al verschillende keren gemeenschap hebben gehad. Zou dit kunnen omdat ik me niet kan ontspannen tijdens het vrijen? En heeft iemand suggesties hiervoor want ik wil graag weer pijnloos vrijen en ervan kunnen genieten.

Beste Mar1, het is best mogelijk dat je een lelijk litteken hebt overgehouden aan de knip. Dit komt vaker voor. Sommige mensen krijgen bindweefsel op de plek van het litteken en dat kan behoorlijk pijnlijk zijn. Je kunt het beste teruggaaan naar de gyn bij wie je bevallen bent en die je gehecht heeft. Die kan dan even kijken en eventueel maatregelen nemen.

Hallo,   ik heb ook een héél zware bevalling gehad.     Mijn zoontje lag in stuit, ben vaginaal bevallen maar zijn hoofdje kreeg ik er niet uit en daarmee hebben zij mij diep moeten inknippen om hem met de tang eruit te sleuren.   Ik heb inderdaad tot 5 maand de bevalling last gehad.   Het was net alsof het lidteken binnenin slecht genezen was. Toen ben ik gaan BBB (buik, bil en borst spieren turnen) en is het vanzelf overgegaan.   Natuurlijk is het ook altijd aangeraden om even bij de gyneco langs te gaan.  
Ik wens je nog veel succes
Veel liefs Ilsexxx

Terug
Bovenaan