tante en moeder !!!

ik ben nu 23 weken zwanger.
mijn broer en vriendin zijn al enkele jaren "bezig"met proberen zwanger te worden..tevergeefs

gisteren avond kwamen ze met het goede nieuws dat ze januari hun kindje verwachten....

echt geweldig

ik wilde dit gewoon even kwijt.

groetjes chariska
 
Dat geniet meteen een stuk fijner! Mijn zusje heeft al een zoontje, maar ook 5 miskramen gehad. Ze wilde dolgraag zwanger raken, maar lukte steeds niet. Was voor haar dus best wel even slikken toen ik wel zwanger bleek te zijn, maar 3 weken later bleek dat zij ook zwanger was (inmiddels is zij ook al 21 weken, dus kan op een miskraam wel voorbij), maar dan kun je zelf ook echt genieten zonder je schuldig te voelen.
 
Dat is goed nieuws. Dat maakt het voor jullie denk ik ook een stuk makkelijker om er echt van te genieten.
Nu kun je er vrij uit over praten.

Geniet lekker.

Sylvie
 
hoi charis,

leuk he dat je tante wordt!!
ik zit hier ook elke dag te neuzen nu.
leuke site zeker de zwanger van week tot week. ik hoop dat alles goed blijft gaan. maar had jij ook iedere keer van die krampjes?
groetjes je schoonzus daantje
 
Gefeliciteerd! Tante zijn is echt leuk (ik ben het al bijna 6 jaar) en ik hoop dat dat moeder worden voor mij niet al te lang op zich laat wachten... Gezellig dat jullie samen zwanger zijn!

liefs Kiki
 
Terug
Bovenaan