Tante geworden!!!

He lieve Meiden,

Ik ben afgelopen vrijdag 18 juni tante geworden en peettante, mijn zus is bevallen van een gezonde zoon en hij heet Timo!!! Ik ben zo ontzettend blij voor haar, omdat dat haar grootste wens is, de wonderen zijn de wereld niet uit!!! Na jaren bezig geweest te zijn en drie miskramen heeft zij nu een gezonde zoon op de natuurlijke manier gekregen.

Ik schrijf dit hier voor ons, dat wij zeker niet de moedt op moeten geven, en dat echt wel voor ons is weggelegd!!!

Mijn mannetje gaat a.s. donderdag naar de neuroloog, en hoop ik dat zijn rugpijn zo snel mogelijk over gaat, en dat wij dan eindelijk weer op kunnen gaan voor een tweede kindje!!!!

Voor alle meiden die zwanger zijn geworden van harte gefeliciteerd!!!! Voor alle meiden die voor hun nod zitten hoop ik echt dat het raak is!!! En voor alle meiden die in de mmm molen zitten hoop ik dat het zeker gaat lukken!!!!

Heel veel liefs Mick

Hoi Tante Mickey,

Van harte hoor! Het is zo leuk om tante (en oom ) te zijn! Ik ben nu al 6 jaar tante van mijn neefje en bijna 4 van mijn nichtje en het is echt geweldig! Geniet ervan.
Voor je man: sterkte met zijn rug, ik hoop dat de neuroloog er nu snel iets aan kan doen!

Liefs Kiki

Hee aunty Mick,

Wat gaaf allemaal he, heerlijk meid.
Had je nog een leuk kraamcadeautje?!
Isabel was zeker niet weg te slaan...
Wist niet dat je zus ook al een behoorlijke geschiedenis achter de rug had en dat het dan toch mag lukken, het is zeker een wonder en een goed voorbeeld voor iedereen hier!!!!
Hopelijk is ze al thuis.

As donderdag is weer heel spannend voor jullie! Ik hoop van harte dat de neuroloog goed nieuws heeft en jullie verder op weg zal helpen.
Dan kan er weer volop geklust gaan worden, dat worden hete tijden nu de zomer is aangebroken :):)
Nog een leuke vaderdag gehad?
Spreek je snel online!
Veel liefs, Suus

Van harte gefeliciteerd tante Mick !! En is het een plaatje de kleine Timo?? Vast wel ! Wat zullen je zus en haar man ongelovelijk gelukkig zijn, het is ze zo gegund na al die jaren ! Fijn om weer te lezen dat het dus echt kan, jaren bezig zijn en dan toch spontaan zwanger worden (en blijven). Alle geluk van de wereld voor je zus en tante Mick hopenlijk word je snel voor de 2e keer mama Mick !

Liefs,
Luna

Hoi Mickey, hartelijk gefeliciteerd met het feit dat je tante bent geworden. Fijn dat je zus na zo'n lange tijd haar wens in vervulling ziet gaan (geeft ons ook wat hoop). Feliciteer je zus ook maar van ons (ze kent ons wel niet maar ja) en je zwanger ook natuurlijk. Mick geniet ervan en zoals luna schrijft dat je zelf ook maar snel weer mama mag worden heeft je kleine neefje een speelkameraadje.

Liefs molly.

O,ja, heel veel succes donderdag met je man, hopelijk kunnen jullie ook weer snel beginnen met klussen voor een 2e kindje dat zou toch fantastisch zijn! Komt vast goed, dat moet(rijmt, haha)

He lieffies!!!

Bedankt voor alle leuke lieve reacties op mijn verhaaltje op het forum!! Ik ben echt super blij met mijn neefje Timo, ik ben afgelopen vrijdagavond in het ziekenhuis geweest, en toen was hij nog maar een paar uurtjes oud, zo schattig om hem te zien en zo byzonder, ik ben dus ook peettante geworden, mijn zus is weer peettante van mijn kindje!! Alles gaat goed met hem, en ze zijn lekker weer thuis toch wel heel fijn om in je eigen omgeving te zijn!!

Verder hoop ik echt dat mijn man snel weer beter wordt, ik geloof dat hij er nu zelf ook wel genoeg van heeft. Dus laten we hopen dat er iets goeds uit zal komen a.s. donderdag als hij naar de neuroloog gaat.

Tot snel maar weer,

Liefs Mick

Terug
Bovenaan