Tante geworden!

Jaaaaaa!
Amy is geboren!
Eindelijk. Pfffff, lang moeten wachten maar vanmorgen geboren.
Met Amy is alles goed, mijn schoonzus daarintegen iets minder....
Zware bevalling met zuignap, placenta zat nog vast aan baarmoeder, bijna alles ermee  uit  gekomen. Weer terug naar binnen geduwd en vastgemaakt, door samentrekking van baarmoeder binnenstebuiten gekeerd (wist niet dat dit kon..?), operatief weer vast gemaakt. Bloed bijgezet (5 liter verloren). Ze ligt nu op recovery om bij te komen... en nu maar hopen dat alles op z'n plaats blijft zitten...in het ergste geval moet de baarmoeder eruit zei de arts...!!!!!!!

Heb even een traantje moeten laten vanmorgen. Je eigen bevalling nog zo kort geleden, dat roept een hoop emoties op. Ik heb niks te klagen over mijn bevalling maar toch lijkt het net alsof je weer voelt hoe het voelt (bevallen). Ik vind het erg jammer dat ze de eerste uurtjes niet samen met Amy heeft kunnen doorbrengen maar nu waren helaas andere dingen even belangrijker.

Word weer even eraan herinnerd hoe blij ik ben met onze goede bevalling en gezonde zoon...!!

Groetjes Iris

Hoi Iris,
Jeetje zeg wat een toestand. Ik wist ook niet dat zoiets kon. Ik woon in het hoge noorden (veel boerderijen enzo) en wist wel dat zoiets bij bepaalde (boerderij)dieren kon gebeuren. Dan komt ook de baarmoeder mee naar buiten en die doen ze dan zo weer teug. Het schijnt zelfs dat moeders dan "gewoon" weer zwanger kan worden.
Maar jeetje zeg, wat een rottige start zo. Gelukkig is alles met de kleine goed!!!
Wens haar veel sterkte vanaf deze kant (het hoge noorden).
happyM.

Gefeliciteerd!!!
Wel een heftige bevalling zeg, hopen dat het snel beter gaat met je schoonzus zodat ze lekker kan gaan genieten van haar kindje.
groetjes Danielle.

5 liter?? een mens heeft toch maar 5 liter bloed?
Wel vreselijk zeg, hoop dat ze er weer snel bovenop komt en kan genieten met Amy!! Geniet als tante en wat heerlijk dat die twee zo lekker dichtbij elkaar zitten qua leeftijd!
liefs en sterkte voor de nieuwe mama!
Stephanie

poeh, heftige bevalling hoor! Hoop dat je schoonzusje snel opknapt en dat ze haar baarmoeder mag houden!

geniet in ieder geval maar lekker van je nichtje!

Liefs Annemarie

Ps: m'n schoonzusje kan ook elk moment bevallen, is al een week overtijd, spannend!

Terug
Bovenaan