Tante Polla

A

Anoniem

Guest
Hoi Polla,

Ik was even heel erg benieuwd hoe het met je gaat.
Weet je al iets meer?Wanneer is je NOD?
Omdat ik ook het gevoel van een kindje kwijtraken ken,weet ik ook hoe het gevoel is
om weer heel graag een kindje te krijgen.En ik weet dat jij ook weer heel graag een kindje wilt.Ik gun het je zo ontzettend!!!

Liefs en een dikke knuffel
Anne

Hey Anne,

Wat leuk dit. Met mij gaat t goed. Heb t harstikke druk dit weekend.
Donderdag met mn collega's wezen uiteten en was heel gezellig. We zaten om 7 uur aan tafel en kwamen 12 er van af. Hebben 10 gangen op en er werd door Jerremy Vermolen (lijn4 en broer van Ellemieke) gekookt. Was eeerrrggg lekker.
Gisteren een verwendag gehad van een vereniging hier uit de gemeente. Ze vonden dat wij, net als een hoop andere mensen, in t zonnetje gezet mochten worden. We moesten daar om 13.30 zijn en t duurde tot 23.00. Het was heel gezellig.
Vandaag en morgen moet ik naar een paardenconcours. Ik ben daar lid en onze vereniging hou dit weekend concours. Heel gezellig om daar naar toe te gaan.
Mijn NOD? Ja......
Ik ben zo onregelmatig dat ik t ook niet meer weet. Ik ben aan t tempen, maar mn temp gaat niet omlaag. Ik zit op 37.1 en normaal altijd 36.8.
Ik kan er geen wijs meer uit en we klussen dus gewoon iedere 2 dagen tot de  weer aan treden. Ik heb deze maand ook al 2 keer tussentijdse bloedingen gehad. Niet veel zomaar roze en 1,5 dagen en dat nu 2 keer. Je leest geen peil op te trekken.
Jij nog plannen voor t weekend?
Wanneer heb jij je NOD en voel je al iets?

Liefs Polla

Hey Polla,

Wat ben jij lekker verwend!!Heb je ook wel verdiend.Heerlijk!!

Wat vervelend dat je niet precies weet wanneer je NOD is.Moet je zo gokken.

Ik ben vandaag aan het werk en morgen hebben we verjaardag van mijn hubbie.
En dan is het weeklend alweer voorbij.Zo snel,he?!

Ik weet niet of je helemaal hebt meegekregen vorige maand maar ik schreef toen dat ik een positive test had met een heel licht streepje.Jij hebt mij toen heel voorzichtig gefeliciteerd.Ik kan je zeggen dat dat lichte streepje na een paar dagen heel duidelijk zichtbaar werd en dat het toch echt waar is.Ik ben zwanger!!!!
Ik vind het nog wel heel erg eng,maar tegelijkertijd ben ik ook zo onbeschrijvelijkl blij!!!
Ik heb wel volgende week maandag de 20e een vroege echo bij mijn gyn,
en als het goed is zijn we dan 7 weken zwanger.

Daarom weet ik zo goed hoe het is voor jouw omdat je ook zo graag weer zo'n klein hummeltje wilt koesteren.En omdat ik het geluk nu weer mag ervaren gun ik het jouw ook zo ontzettend.
Ik denk veel aan je.

Liefs en een knuffel Anne

Terug
Bovenaan