tante reneke

A

Anoniem

Guest
heyhey

ik zag dat je moeite heb om broekjes voor je meissie te kopen.

heb je al eens gekeken bij jou in t dorp bij name it? misschien hebben ze daar broeken waar ze goed in past.

ik haalde vaak kleertjes voor nathalia bij de humpie dump in spijk, maar die richt zich nu helaas alleen nog maar op bruidskleding. en in hoogvliet, op de binnenban zit een baby winkeltje, die ook allemaal hele leuke kleertjes verkoopt. ( die zit aan de buiten kant., dus voorbij de kruitvat, de hoek om en daar zit hij aan t einde van die korte straat) die heeft nu ook totale uitverkoop, dus nu is het betaalbaar. (is normaal een best wel prijzige winkel) is een kijkje waard toch, als je daar nog niet bent geweest :D

hoe gaat t verder met jou?

en met je kleine?

liefs, do

Hoi,

Bedankt voor de tip....
Name-it ga ik weleens kijken, heb alleen nooit voor broekjes gekeken daar. Ik ben altijd gelijk verkocht aan die leuke rokjes dat ik niet verder kijk haha. Maar wel een goeie nog.

En op de Binneban is ook een goeie tip, ik ben wel benieuwd wat daar zit.
Ik kan wel blijven kopen momenteel, er is zoveel leuks nu. Ook die leuke felle kleding van Hema vind ik geweldig haha.

Hier alles goed hoor. Myrthe loopt steeds meer los, kruipen vind ze nog sneller gaan, maar dit duurt niet lang meer denk ik.

Hoe gaat het met jou? En Natalia?

Liefs Reneke

heyhey

wat leuk dat myrhte zo veel al losloopt

nou nathalia niet hoor. ze heeft van de week 3 stapjes gezet, maar daar houd t mee op hihihi

ja rietsbabyhoek heet dat winkeltje.

ze hebben daar ook zulke mooie kanten jurkjes. ben helemaal verliefd op die winkel.

je moet alleen wel je portemonee open trekken want zo;n jurkje is vanaf 40 euro hihihi

ze hebben nu uitverkoop dus de normale kleertjes (zijn ook super schattig) zijn lekker goedkoop nu.

ik heb daar nathalia haar feestkleertjes gekocht.

t meeste is van t merk feetje. wel goede kleren :D

ja, bij de hema hebben ze ook zulke leuke kleertjes. bij de zeeman trouwens ook zeg!

heb daar ook hele leuke jurkjes enzo voor nathalia gekocht.

en de nemeit in t dorp vind ik ook zo'n leuk winkeltje. ben er maar 2 keer geweest. 1 keer toen hij open ging, en 1 keer toen ik toevallig in de buurt was :D

kan heel die zaak wel leegkopen hihihihi

nou, ik ga lekker naar bedje, ff genieten van mn vriend hahaha

nathalia slaapt nu eindelijk in haar eigen bedje dus moeten we daar maar even gebruik van gaan maken he hahahahaha

liefs, do

hahahahaha en heb je genoten? hihi

Gisternacht heeft Myrthe gelogeerd bij oma, heerlijk weer even tijd voor ons samen haha.
Momenteel slaapt ze overdag echt heeel weinig, nu ligt ze ook te zeuren in bed hihi.
Ik ga dus maar gauw douchen en haar er weer uit halen.
Fijne dag.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan