tante

Hallo allemaal,

Alle zwangeren van harte gefeliciteerd!!!!
Afgelopen vrijdagavond kregen wij erg leuk nieuws. M'n schoonzus is zwanger. Wij worden dus oom en tante. Eind oktober is ze uitgerekend. Ik ben echt super blij voor ze. Voor zowel haar ouders als de ouders van mij en m'n broer is het het eerste kleinkind.
Ik merk alleen wel dat ik er zelf sinds vrijdagavond veel meer mee bezig zijn. Volgende week heb ik mijn NOD. Ik heb sinds afgelopen zondag wat steekjes links in m'n onderbuik. Afgelopen vrijdag had ik er echt last van, iedere stap die ik met links zette deed echt pijn en dreunde helemaal door. Gisteren was het wat minder en vandaag zeurt het in m'n onderbuik.
Hopelijk zijn het de eerste tekenen van een zwangerschap. Maar goed, ik zal toch even moeten afwachten.
Iedereen die op z'n NOD zit te wachten, succes met het opbrengen van het geduld, hopelijk is er een groot wonder aan het ontwikkelen in je buik.
Verder hoop ik dat we met z'n allen binnenkort richting het volgende forum mogen.

Veel liefs,

Visje
 
Gefeliciteerd! Ik ben zelf al bijna 6 jaar tante van mijn neefje en 3 1/2 jaar van mijn nichtje en dat is erg leuk! Ik geniet er elke keer van als we ze zien...
Nog even geduld en dan mag jij tante spelen. Ik hoop voor jullie dat de voortekenen in je eigen buik ook goed nieuws aankondigen, laat je het even weten?

Liefs Kiki
 
Terug
Bovenaan