tarieven oppas

hoi hoi,

Ik wil graag incidenteel een oppas vragen, zodat mijn man en ik ook een keer samen uit eten kunnen of een filmpje kunnen pakken. helaas woont fam aan andere kant van het land, dus moet echt een oppas gaan regelen! Ben benieuwd als hier ook dames zijn die iemand betalen voor het oppassen. Wat is een gangbaar tarief per uur? Zit zelf te denken om bijv een dochter van kennissen te vragen. Leeftijd 16-18 jaar.
Iemand ervaring?

Liefs J

ik zou het ook niet echt precies weten,
wij geven onze oppas geen geld want ze heeft zelf aangegeven dat ze niet zo goed met geld om kan gaan.. zij geeft ons iedere maand een lijstje met wat ze graag zou willen hebben of nodig heeft en dan kopen wij datgene voor haar, klinkt best stom en ingewikkeld maar het werkt heel goed voor haar en ze heeft het zelf aangegeven.. ze past op de zaterdag middag 3 uurtjes op..

gemiddeld zit ze op 25 euro per zaterdag.

x

Heey!

Dat zijn best flinke tarieven zeg...
Wij gaven voor de twee kids 4 euro per uur aan de oppas, overdag of 's avonds hetzelfde. Nu met Bodhi erbij zegt onze oppas hetzelfde te willen verdienen! Ze vindt het vooral ontzettend leuk om te doen. Ze is 16 jaar en echt een topper.
Als ik 8 euro per uur zou gaan betalen zou ik minder weg gaan...meestal gaan wij echt lang weg, zo'n 6 uurtjes..dan vind ik het echt te gek worden,

Liefs Brigitte

als iemand tussen de 16 en 18 is dan is denk rond de 15 euro voor een avond wel normaal toch !!
ik heb gelukkig hele lieve ouders die het heel leuk vinden om op te passen dus ik weet echt niet wat ik een oppas zou betalen .. xx

Fijn om hier te lezen. Voor ons was dit ondertussen ook wel een vraag. Naast de tarieven moet ik eerst maar op zoek gaan naar een oppas die ik een beetje vertrouw. Geen familie in de buurt of vrienden met oudere kinderen.

Maar eens op school vragen of er collega's zijn met kinderen die willen oppassen of dat ze bepaalde leerlingen vragen om op te passen.

Groeten

mijn zusje past met regelmaat op. Zij krijgt straks voor haar opleiding van ons een bedrag om het te betalen enz. want ze krijgt erg weinig van de overheid. Onze ouders passen standaard op als ik werk zij krijgen een keer een bon of we nemen hun mee uit eten of een weekend weg

Terug
Bovenaan