tarwekiem capsulles

A

Anoniem

Guest
hey

mag je met die tarwekiem capsulles meteen beginnen of moet je wachten tot het begin van je cyclus.
ik heb ze net ook gehaald maar weet niet wanneer je er mee kan beginnen.

groetjes desire

Hoi Desire,

Ik heb ook tarwekiemolie capsules. Je moet weten dat ze niet zorgen voor het sneller zwanger worden. Het zijn een soort vitaminepreparaten die je ook ''gewoon'' kunt slikken als je niet zwanger wilt worden.
Ze zorgen ervoor dat je bloedsomloop beter wordt en voor een goed cholesterolpeil. Dit betekend dat je beter in je vel zit (gezonder) waardoor de kans dat je zwanger wordt toeneemt. Omdat een gezond lichaam nu eenmaal eerder zwanger wordt dan een ongezond lichaam.
Je kunt je partner trouwens ook aan de tarwekiemoliecapsules zetten want voor hem geld het zelfde. Een gezond lichaam produceerd betere zaadcellen. Heb ik ook gedaan.

Slik je wel al evasin foliumzuurtabletten? Dat moet je wel doen hoor!

Groetjes en succes Wan

Hoi,
Ben gelijk even naar de Kruidvat gegaan en heb de capsules gekocht baat het niet dan schaad het ook niet.
Groeten Barbara

hey wan

ik had al gelezen dat ze niet er voor zorgen dat je sneller zwanger wordt.
ik ben vandaag begonnen met die tarwekiem capsulles en gister ben ik begonnen met foliumzuur tabletten.

ik wou die eerst niet nemen omdat ik het vreselijk vind om pillen te slikken maar toen ik zag dat die net zo groot zijn de pil en die vond ik niet erg dus ben ik er toch maar mee begonnen.

jullie ook veel succes met zwanger worden!!

groetjes desire

Terug
Bovenaan