tarwekiem in ronde 14

A

Anoniem

Guest
deze ronde moet het maar eens raak zijn, halverwege deze ronde voor het eerst naar de gyn en nu tarwekiem gekocht. in de gebruiksaanwijzing staat niets over zwangerworden enzo, wie slikt ze nog meer en kan mij vertellen hoeveel en wanneer ik ze moet innemen????

ik denk dat we deze maand maar ff een leuke verassing gaan verzinnen   voor mijn mannetje, we zijn 1 april 1,5 jaar getrouwd en ik ben een eigenzaak begonnen dit jaar dus erg druk gehad. weekendje scheveningen ofzo?!!

iemand een leuke tip???

degene die zwanger zijn van harte, degene die een teleurstelling te verwerken kregen succes en veel sterkte, we gaan er met zijn allen tegenaan. lekker klussen en zie je het niet meer zitten? ga ff lekker jezelf verwennen. heb ik vanmiddag ook gedaan, lekker voorjaarsbloemen in huis gehaald!

groetjes gerdine

Tip: Weekendje Scheveningen --> Hotel Duinzicht.
Of het Witte Huis.
Je moet maar eens kijken.
Wel lekker om even uit te waaien.

Liefs, Go

Hoi,

Ik heb ook vandaag tarwekiemolie gekocht bij de DA drogist en er staat op dat je het moet gebruiken bij vermoeidheid!
Er staat van alles op over stofwisseling maar niks over eisprong, menstuatie of cyclus of wat dat ook.
Klopt dit??
En nemen jullie het ook echt 3x per dag?
En wanneer begin je ermee??

Ik ben niet zo van de pillen slikken, maar ik wil het wel proberen.
Heeft iemand ervaring?

alvast bedankt!!

Groetjes!

Hoi Gerdine!

Toevallig  ben ik ook begonnen met het slikken van tarwekiemcapsules.
Ondertussen ben ik ongeveer alweer net zolang bezig als jij, 13e ronde nu geloof ik  en ik moet zeggen....soms vind ik het zoooooo moeilijk. De een na de ander is hier zwanger en dat is natuurlijk super mooi...maar soms steekt het wel eens he? Heb jij dat ook dat gevoel?
Moet je wel zeggen ik ben nu ongeveer 2 maanden die capsules aan het slikken en het resultaat denk ik, is wel dat ik de laatse 2x wel precies een cyclus heb van 33 dagen, dus veeeel regelmatiger. Ik slik ze nu 's morgens 1x en 's avonds 1x.
Ach wie weet helpt het en zijn we nu binnen een mum van tijd zwanger!!!!!!
Ik ben nog niet naar de huisarts geweest, mar jij wel begrijp ik?
Vind dit een hele moeilijke stap.......gewoon beetje bang denk ik voor een teleurstelling!
Meid ik hoop dat je snel geluk zal krijgen en ga lekker een lang weekend met je mannetje naar Renesse (Zeeland), daar staat een heel mooi 4 sterren hotel vlak aan het strand, waar je heerlijk kunt relaxen en lekker kunt uitwaaien op het strand 300 meter verderop! Heerlijk!!!

Liefs,
Famke

Terug
Bovenaan