Tarwekiemcapsules?????

A

Anoniem

Guest
Zijn er toevallig al meiden die hier ervaring mee hebben?
Lees nemalijk op een zwangerforum dat een aantal zwangeren na het starten hiervan heel snel zwanger raakten.
Wie is hier al mee bezig en wat zijn jullie ervaringen en verhalen???

Groetjes van een nieuwsgierig Bo-tje

ik heb het een paar maanden gebruikt maar ik had het idee dat het weinig hielp. ben nu nog niet zwanger (ronde 10).
maar je brengt me wel weer op een idee want ik ben al een paar maanden aan het temperaturen en nu heb ik de laatste 2 ronden geen eisprong kunnen ontdekken, dus ik denk dat ik het potje toch maar weer uit de kast pak. baat het niet dan schaadt het niet, toch??

groetjes sandra

meiden pas daar mee op hoor!!!

ik heb ze zelf ook ff gebruikt,ma las daarna dat het niet altijd goed is..
kijk voor sommigen die dun baarmoederslijmvlies hebben en onregelmatige cyclus is het volgens mij goed als je ze gebruikt... ma is dat niet zo dan kan het juist andere werking hebben... toen ik der zo mee bezig was had ik ook zoiets van ach ja doe alles om zwanger te worden...dus dan ma extra pillen slikken...,ma toen las ik dat iemand aan de gyn of ha had gevraagd en las het antwoord toen schrok ik btje.. heb ze toen ma laten staan... ben inmiddels 9wk zwanger,ma zonder die pillen hoor!!!!

vraag voor de zkerheid aub aan de deskundigen!!!

succes en ik duim voor jullie!!!

.liefs cenn

hoi hoi

wat cenn typt, daar heb ik ook wel eens van gehoord. zou idd eerst ff de ha raadplegen voordat je eraan begint.

Ik kan wel uit ervaring zeggen dat omega 3 pillen ( zit in vette vis zoals haring) heel goed zijn voor je. Ik slik omega 3 en na 3 weken voel je echt verschil ( tenminste ik) volgens programma netwerk is het supergoed voor aanstaande moeders en kinderen. vooral voor verschillende afwijkingen tegen te gaan. op internet kun je heel veel info vinden over omega 3. typ in de google-bank Omega 3 en hupsakee!

vedel succes allemaal!!!

knuffelss sweety

Terug
Bovenaan