Tarwekiemolie capsules

Hallo allemaal,

Ik heb toch even een vraagje over de tarwekiemolie. Ik gebruik deze capsules nu ongeveer 2wkn en 2 per dag.

Is dit voldoende? En wanneer gaan ze pas werken.
Kan iemand hier duidelijkheid in geven?

Oja en waar is het drinken van frambozenthee ook alweer goed voor?

Liefs Pluis

dat is ook toevallig wilde er net over gaan beginnen. ik ben afgelopen weekend gecuriteerd en dat was heel naar. nu wilde ik wel weer gauw zwanger raken en heb net ook de tarwekiem capcules gehaald. als ik de verhalen moet geloven moet het heel snel werken,\. ik heb gehoord dat sommige meiden al maanden bezig zijn om zwanger teraken en als ze dan een maand deze capsules slikken ze zwanger raken. dus heb hoop. ik heb net even op google gekeken waar het allemaal goed voor is maar het is voor heel veel dingen goed. stres bloedsomloop zwangerworden (vruchtbaarheid) enz. heel veel succes

Hoi,

Ik slik nu een week die capsules, ben midden in mijn cyclus begonnen, en nu heb ik drie dagen eerder dan normaal mijn eisprong gehad, precies op dag 14! (ovulatietest) Ik geloofde de werking ervan eerst niet zo, want ik kon er maar weinig over vinden op het internet, maar nu ben ik toch om hoor...
Ik slik ze drie per dag en heb ze van het kruidvatmerk.

gr Jeni

Hoi hoi,

Ik ben een week voor mijn eisprong begonnen met de Kruidvat Tarwekiemcapsules, en ik heb nog nooit zulke goede cervixslijm gehad! Stond te juichen onder de douche. Ik was echt verbaasd door het verschil met andere cycli. Ik heb dus goede hoop deze maand! Ik slik ze 3x daags, maar vergeet het wel eens...

Fijne bijkomstigheid: mijn huid lijkt nu ook veel beter te zijn!
Succes allemaal :)

Liefs,
Duin77 (28, ronde 6, 1e blaagje)

p.s de Kruidvat weet niet wat ze overkomt volgens mij...er stond bij mijn kruidvat nog maar 1 potje!

Heej meiden,

Ik heb ze vandaag ook voor het eerst ingenomen, ook die van de Kruitvat....ze waren daar bijna op!

Op het flesje staat 3-maaldaags dus dat doe ik maar trouw. Ik vind het trouwens ook wel makkelijk dat op het flesje niet staat dat het voor je cyclus is of om zwanger te worden. Nu kan ik het flesje veilig meenemen naar mijn werk zonder dat er vervelende vragen komen....

Nou, op naar een gezonde cyclus dan maar, he?! En hopen dat ik snel ongesteld wordt!!!!!

Groetjes, Tessje.

hallo!
ik heb ook maar tarwekiemoliecapsules gehaald,na al die hoopgevende berichten.ik heb ze bij de etos gehaald.daar hadden ze alleen tarwekiemolie speciaal,van bional,voor bij vermoeidheid.maar ik denk:zal wel goed zijn,tarwekiemolie = tarwekiemolie toch?

Terug
Bovenaan