tarwekiemolie of teunisbloemolie...

hallo,

jullie weten allemaal we dat ik een hele lange cyclus heb! nu hoorde ik dat tarwekiemolie of teunisbloemolie kunnen helpen om de cyclus te verkorten.
wie o wie heeft hier ervaring mee, en klopt dit ook?
want anders wil ik het wel eens proberen de komende cyclus...

hoor het wel.
ga vanmiddag met pro...... (opwekken menstruatie) beginnen. zit nu op dag 58 en nog niks.....

kus famke

'Ze' zeggen dat teunisbloemolie is gericht op hormoonhuishouding/cyclusverkorting en tarwekiemolie op innessteling/ goed slijmvlies, maar het zijn algemene wijsheden en de details ken ik niet.

Ben zelf net met Monnikspeper begonnen, dat helpt ook in de hormoonhuishouding om je cyclus te normaliseren. In jouw geval dus korter maken en in mijn geval langer. Maar Monnikspeper en teunisbloemolie mag je (in grotere hoeveelheden) alleen de eerste helft van je cyclus nemen.

Voor een goed advies en goede kwaliteit pillen kun je het best naar een natuurwinkel of homeopatisch drogisterij gaan.

Het middel om je ongi op te wekken heet vast provera? Sterkte de volgende ronde, die hopelijk veel korter is.

gr.
Laura

Ik slikte voor regelmaatige menstruatie teunisbloemolie capsules en had een cyclus van 32dagen, ik had al veel goeds van tarwekiemolie capsules gehoord en toen de teunisbloemoliecaps. op waren heb ik die 1 maandje geslikt..mijn cyclus was die maand 29 dagen en ik was ook direct zwanger, en zo zwanger..we krijgen gelijk 2 baby's in 1 x.

Terug
Bovenaan