tarwekiemolie??

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik ben al een poosje niet meer hier op de site geweest,   ik ben tamara en zit in ronde 7 ik ben bijna 30 en we gaan voor een 3e, voor mijn man zou het de eerste worden.
mijn eerste man en vader van mijn 2 kids is verongelukt 2 week voor de geboorte van de jongste 6 en 4 jaar oud zijn de kids.
ik ben nu ''alweer'' 3 jaar getrouwd en wij zouden samen graag een kindje willen.

nu heb ik gehoord van tarwekiemolie dat het goed voor mijn vruchtbaarheid zal zijn???
er staat niets over op het potje (heb het vanmorgen meteen gekocht) en een bijsluiter zit er ook niet bij, wie heeft hier ervaring mee??

ik hoop dat ik hier meer info zal krijgen? en waar dat te vinden is, op welke site??

groetjes tamara

Hoi Tamara, wij hebben waarschijnlijk hetzelfde potje, want op die van mij staat ook niks over vruchtbaarheid.

Maar type maar es Tarwekiemolie in bij www.google.nl en je komt gelijk op een hele hoop alternatieve sites.

Groetjes, TeHa

P.s.: Succes met zwanger worden!

Hoi Tamara,

Ik slik het nu ook 2 maanden omdat ik er veel positieve verhalen over had gelezen.
Het schijnt een middel te zijn voor een positieve werking op  je vruchtbaarheid en helpt bij  een betere werking van je baarmoeder.  Nou, dat laatste is zeker waar; ik  had eerst een heel regelmatige cyclus van 28 dagen, maar sinds ik tarwekiemolie gebruik is het onregelmatiger ( ik heb nu tenminste een kortere cyclus).
En wat mij echt opvalt; ik heb geen last meer van buikpijn, krampen en rugpijn!! Het enige vervelende is dus wel dat je ook niet voelt aankomen dat je ongesteld wordt, dus neem wel tampons of maandverband mee....

Maargoed, zoals Teha al  zei, google op tarwekiemolie+vruchtbaarheid en je wordt overstroomd met info.

DiSilva (ronde 7)  

hoi,

ik had natuurlijk zelf ook al bij google gekeken bij tarwekiemolie en vruchtbaar, maar dan komen er heel veel dingen te voorschijn over dieren en tarwekiem+ vruchtbaarheid.

ik hoop dat er meer vrouwen daar ervaring mee hebben.

p.s mijn cycles is nu ook niet heel regelmatig, schommelt tussen 26 en 31 dagen gemiddeld, ik dacht ook juist dat je dan een regelmatiger cyclus had??

groetjes tamara

Terug
Bovenaan